دانلود رایگان کدینگ لغات ۵۰۴ تصویری کامل ترین مجموعه کدینگ ۵۰۴ واژه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
کدینگ 504

دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ تصویری

کدینگ ۵۰۴ چیست ؟ دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ تصویری  , خرید کتاب کدینگ ۵۰۴ pdf ,  اول از همه بزارید از روش کد گزاری یا کدینگ بهتون بگم که یه روش خوب برای حفظ مطالب هست , حالا هر مطلبی که باشه شما کافیه یه سرنخ از اون مطلب رو به شکل کدی که براتون جذاب باشه تبدیل کنید تا بهتر یادتون بمونه . از این روش میتونید کلمات زبان یا تاریخ ادبیات , حدیث , ایه یا هر چیز دیگه رو حفظ کنید .

ما در پست دانلود کتاب ۵۰۴ لغت ضروری ما این کتاب را به زبان فارسی برای دانلود شما قرار دادیم تا شما بتونید از این کتاب نهایت استفاده رو ببرید . کتاب ۵۰۴ یکی از کتاب های خیلی مناسب و خوبه که اکثر عزیزان برای آزمون ارشد اونو مطالعه میکنن و اکثرا هم نتایج خوب و قابل قبولی میگیرن . اگه تمایل داشتید اصل کتاب ۵۰۴ رو دانلود کنید ما اصل اون رو به زبان فارسی و فایل های صوتی در سایتمون گذاشتیم میتونید اون ها رو دانلود کنید و اصل کتاب رو هم داشته باشید . همچنین اگه مایل بودید کتاب ۱۱۰۰ واژه و همچنین کدینگ ۱۱۰۰ واژه هم در سایت ما موجوده و شما میتونید این فایل ها رو هم به صورت رایگان از همین وب سایت دریافت کنید و از اونها نهایت استفاده رو ببرید .

در پست جداگانه ای راجع به این که روش کدینگ چیست بیشتر توضیح دادیم و مفصل بررسی کردیم که چگونه با روش کدینگ میتوانید لغات را به خاطر بسپارید . اما به طور خلاصه بد نیست بدونید که این روش رو برای به  خاطر سپاری که برای اولین بار با نام واژگان کلیدی (Keyword Method) در سال ۱۹۷۵ توسط  دو نفر به نام های Atkinson و Raugh ساخته شده است یک تکنیک برای یادگیری لغات زبان های خارجی یا هر چیز دیگه می باشد . بعد از اون مقاله درخواست ها برای گذاشتن کدینگ لغات بیشتر شد و دوستان درخواست کردند که ما کد بندی لغات ۵۰۴ , کد بندی لغات ۱۱۰۰ رو برای دانلود بزاریم . ما هم امروز به وعدمون عمل کردیم و برای شما در این پست امکان دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ رو قرار دادیم .

خرید کدینگ ۵۰۴  تصویری ؟

خرید کتاب کدینگ ۵۰۴ , تا قبل از این برنامه وب سایت ما بر این بود تا با قرار دادن کتابهای کدینگ به صورت رایگان به دوستان و زبان آموزان عزیز کمک کنه تا بتونند راحت تر به منابع آموزش و یادگیری زبان انگلیسی دسترسی پیدا کنند . بعد از مدتی و بعد از گرفتن بازخورد از شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا شروع به ساخت مجموعه فوق العاده ای در زمینه اموزش زبان انگلیسی و کدینگ ارایه بدیم . در همین راستا هزینه زیادی کردیم تا مجموعه حاضر رو برای شما آماده کنیم و قرار بر این شد تا از این به بعد هزینه جزیی رو از شما عزیزان بابت هزینه های جاری وب سایت و هزینه های تولید مجموعه های آموزشی دریافت کنیم . مطمئنا باشید هزینه ای که دریافت میشه شامل تخفیفات ویژه هست تا همه عزیزان بتوانند استفاده کنند . ( خرید کتاب کدینگ ۵۰۴ )

 

همایش های کدینگ ۵۰۴ ؟

امروزه همایش های مختلفی  هم در جای جای ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازی برای یادگیری لغات می باشد که به نظر بنده عنوان “سر نخ سازی” مفهوم بهتر و قابل درک تری به این روش خواهد داد. این همایش ها که اغلب هم قیمت بالایی دارن چیزی بیشتر از همین فایل کدینگ ۵۰۴ که ما اونها رو به صورت برای دانلود گذاشتیم بیشتر نیست .

این روش به این صورت می باشد که شما تلاش می کنید با توجه به دانش قبلی خودتون برای کلمه ای  که در تلاش برای درک یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن لغت سرنخ سریعا در ذهن شما تداعی شده و معنی لغت را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویر سازی به شیوه درستی انجام شده باشد.

چه کسانی این به این فایل ها نیاز ندارند ؟

دوستانی که فکر می‌کنند نیازی به یادگیری زبان انگلیسی ندارند و یا در فکر ارتقا جایگاه شغلی و اجتماعی خودشون  نیستند و یا دوستانی که براین باورند برای یادگیری زبان انگلیسی حتما باید در دوره های طولانی مدت موسسه های آموزش زبان شرکت کنند، البته این به معنی بد بودن آموزشگاهها نیست اما برای یادگیری لغات ۵۰۴ این روش نزدیکترین راه هست که میتونید امتحان کنید . پیشنهاد میکنم حتما یک بار امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید و در قسمت نظرات به ما بگویید که این روش برای شما مفید بوده یا خیر .

 

آیا این مجموعه به پیش خاصی  نیازی دارد؟

تقریبا میتونم بگم خیر! تمام مطالب این مجموعه(هرچند که مباحث پیشرفته‌ای را بیان می‌کند) اما نیاز به پیش نیاز خاص و یا گذراندن دوره‌های پیشین ندارند و با داشتن پشتکار می‌توانید به سادگی آن را بیاموزید و از سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی لذت برید . البته برای دانشجویان و سنین بزرگسال بیشتر پیشنهاد میشه ولی خب من روی پسر داییه ۳ سالم امیر حسین امتحان کردم کلمه نارنگی (Tangerine )  رو و امیر حسین بعد یه هفته یادش مونده بود .

همه چیز آماده است!  حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و یادگیری زبان انگلیسی را از همین جا شروع کنید. اگه واقعا هدفتون باشه به نظرم دیگه نباید چرا بیارید چون همه چیز براتون حاضره فقط خواهشا ما رو از نظراتتون دریغ نکنید .

بخشی از لغاتی که در این جزوه کدینگ لغات ۵۰۴ به آنها پرداخته شده است به صورت زیر می باشد :

در مجموعه کدینگ ۵۰۴ به صورت خیلی عالی برای هر لغت یک صفحه طراحی شده و همینطور که در زیر میبینید برای هر کلمه در کتاب کدینگ ۵۰۴ علاوه بر تلفظ فونتیک , معنی لغت به زبان انگلیسی یک تصویر جذاب و یک جمله مثال برای یادگیری بهتر آورده شده تا شما عزیزان بتونید بهترین استفاده رو از کدینگ ۵۰۴ برای یادگیری بهتر داشته باشید . امید واریم بتونیم رضایت شما رو جلب کنیم .

jealous

میتونید فایل های کدینگ لغات ۵۰۴ رو از این قسمت دانلود کنید ( خرید کتاب کدینگ ۵۰۴ ). امید واریم از این لغات نهایت استفاده رو ببرید . خیلی ممنون میشیم نظراتتون رو واسمون بنویسید و بهمون بگید برای یادگیری بهتر به چه چیزی نیاز دارید تا ما همون رو براتون قرار بدیم .

دوستان قبل از دانلود توجه کنید فایلها چند بار تست شدند و سالم هستند برای دانلود حتما از نرم افزار های IDM و ADM استفاده کنید. اگه بعد از دانلود فایلها باز نشد در دانلود مشکلی وجود داشته دوباره فایلها رو دانلود کنید . همچنین دارندگان گوشی های اپل هم نمیتونند به دلیل گوشی خودشون فایلهای کدینگ ۵۰۴ تصویری رو دانلود کنید .

 

دانلود

دانلود کدینگ ۱۱۰۰ لغت بارونز

دانلود کدینگ تافل

۱۰۰۰ لغت پرکاربرد زبان انگلیسی

اصطلاحات پر کاربرد زبان انگلیسی

91 Comments:

    1. اصلا اون فایلها نیستند . اینها فایلهای ما هستند که خودمون ساختیم و مطمینا از سایر فایلهای ساخته شده بهتر و جذاب تر هستند.

  1. سلام وقت بخیر کدینگ لغات کتاب امیرلزگی رو لطفا بذارین مبلغشم هرچقدر بشه تقدیم میکنم اگه این لطف رو کنید همیشه دعاگوی شماخواهیم بود

    1. با کیفیت ترین مجموعه کدینگ رو وب سایت ما داره , اگه کسی با کیفیت تر از این کتابها سراغ داره بگه جایزه بگیره , یک سری تبلیغات هست که متاسفانه روی بعضی دوستان تاثیر گذاشته که مثلا کدینگ فلانی ولی همین جا میگم که همه اینا فقط تعریف زیادیه , بدون هیچ شک و تردید و طرفداری مطمئن هستیم که با کیفیت ترین مجموعه رو ما داریم .

  2. سلام
    باتشکر از شما
    من قبلا برنامه ۵۰۴ لغت آقای آرش نیا رو خریداری کردم ولی به علت ایجاد مشکل در گوشی این برنامه از گوشی من پاک شده میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم

    1. متاسفانه کمکی از دست ما برنمیاد، پیشنهاد میکنم، با پشتیبانی وب سایتی که خریداری کردید تماس بگیرید.

  3. سلام ممنون از مطالب مفيدتون لطفا فايل كتاب ٥٠٤ و ١١٠٠ لغت را برام ايميل كنيد سپاسگزارم

  4. سلام وقت بخیر میشه لینک دانلود لغات ۵۰۴ کدگذاری شده رو واسم بفرستین ممنونم

    1. خانم کمالی , فایلهای رایگان رو از روی سایت برداشتیم و فایلهای جدید رو اضافه کردیم , فایلهای جدید با کیفیت فوق العاده و قیمت ناچیزی در اختیار شما قرار گرفته , میتونید از طریق لینک اقدام به پرداخت و دانلود کنید . ممنون از شما

  5. سلام وقت بخیر چطوری میتونم کتاب ۵۰۴ استاد جاوید داشته باشم .خیلی لازمش دارم

      1. 😀 برای یادگیری باید هزینه کرد ، با هزینه کردن هم خودتون بیشتر یاد میگیرید هم ما محتواهای بهتری تولید میکنیم .

    1. سلام خسته نباشید ؛
      میخواستم راحب بمب لغات زبان انگلیسی سوال کنم ازتون؛
      این مجموعه شامل فیلم هایی هستش که همین لغات ۱۱۰۰ و ۵۰۴ رو آموزش میده ؟

      1. شامل فیلم نیست , شامل کتابهای کدینگ ۱۱۰۰ , تافل و ۵۰۴ هست به همراه فیلم ۱۰۰۰ لغت پر کاربرد زبان انگلیسی

  6. سلام دوستان.من هیچ ایمیلی دریافت نکردم.میشه محبت کنید و اگر شما دریافت کردید برای من هم بفرستید.ممنون

  7. با سلام تونستم دانلود کنم ممنونم از زحمات شما اگر براتون مقدور هست واژه های جی ار ای رو هم بذارید با تشکر

  8. با سلام و احترام دوستان من هر کار ی کردم نتونستم ایمیل کنم اگر کسی براشون فایل ایمیل شده میشه برای من ایمیل کنه. سپاس گذارم از سایت.karenghasemzadeh@gmail.com

  9. باسلام
    خدا خیرتون بده
    تو این دور و زمونه کمتر کسی پیدا میشه که رایگان باعث ارتقا فرهنگ بشه
    بسیار عالی و مفید هست و من به عنوان یه دانشجوی مترجمی نهایت استفاده رو بردم

  10. باسلام
    من بسیار علاقه مند به زبان انگلیسی ام امیدوارم با این مجموعه بتونم کاملا روان بتونم صحبت کنم
    ممنون از زحماتتون

  11. سلام من زبانم خیلی ضعیفه و دانشجو هستم ترم یک.این ترم زبان عمومی ۱ بهم داده بودن که به دلیل ضعیف بودنم حذفش کردم.الان خیلی انگیزم واسه یادگیری زبان شروع شده ولی به دلیل محدودیت مالی نمیتونم کلاس زبان برم.ممنون میشم بهم کتاب اموزشی خوب معرفی کنین خیلی بهش نیاز دارم

    1. بچه ها؟؟؟؟؟
      من چطوری میتونم کدینگ ۵۰۴ رو دان کنم؟
      خواهش میکنم بم بگید چون نیاز دارم
      سپاس☺

  12. سلام خسته نباشید ؛ وقتی رو لینک میزنم یه صفحه میاد که زده می توناید از دکمه های زیر استفاده کنید بعد وقتی روش میزنم یه صفحه دیگه باز میشه که یه اررو میده ودانلود نمی شه چیکار کنم ، لطفا راهنمایی خواهشا

  13. سلام ، چرا وقتی می خوام دانلود کنم نمی شه این رو میاره
    This page isn’t working
    dl.deepenglish.ir didn’t send any data.
    ERR_EMPTY_RESPONSE

      1. سلام دوست عزیز میشه فایل رو برام ایمیل کنی؟ اصلا لینک برام نمیاد ممنون میشم این لطفو کنی در حقم

  14. با سلام. خدا خیرتان دهد. واقعا در زمانه ای که هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره، شما این خدمات ارزنده رو رایگان قرار دادین. ممنون. به امید آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران

  15. خیلی ممنون ازسایت خیلی عالیتون، راستش من همه راهها رو انتخاب کردم و نتیجه نگرفتم اما روش دی کدینگ واقعا واسه من جذاب بود، من یه پیشنهاد دارم و درواقع اون چیزی که درحال حاضر مورد احتیاج من هست میخام مطرح کنم، لطفا قالبهای رایج و مهم زبان رو اگه واستون امکانش هست یکجا معرفی کنید، آخه قالبها خیلی مهم هستن، بازم ممنون

  16. سلام، خسته نباشید، ببخشید من دانشجو هستم و به پکیج زبان استاد جاوید منظورم پکیج مگالمه ایشون خیلی خیلی احتیاج دارم اما متاسفانه قیمتش بالا هست و منم واقعا دستم خالیه، چطور میتونم این پکها رو تهیه کنم، بهم کمک میکنید؟

    1. چرا حس میکنید به اون پکیج خاص که اسمش رو هم تا حالا نشنیدم احتیاج اساسی دارید، خواهش میکنم اسیر تبلیغات نشید و گول ذرق و برق ها رو نخورید ، کتاب و اموزش مکالمه زیاد هست کافیه یه سرچ داخل اينترنت بزنید خیلی مجموعه های از اون بهتر پیدا میکنید،
      به خاطر شما یه بررسی انجام دادم، بهتون اطمینان میدم که اون مجموعه هیچ چیز خاصی نداره، همین فایلهایی که ما رایگان گذاشتیم از اونا کامل تر نباشه ضعیف تر نیست، دست روی زانوی خودتون بزارید روزی دو ساعت مطللعه داشته باشید، بعد از اینا منبعی هم خواستید بگید تا بهتون معررفی کنم.

  17. سلام، خسته نباشید، ببخشید من دانشجو هستم و به پکیج زبان استاد جاوید منظورم پکیج مگالمه ایشون خیلی خیلی احتیاج دارم اما متاسفانه قیمتش بالا هست و منم واقعا دستم خالیه، چطور میتونم این پکها رو تهیه کنم، بهم کمک میکنید؟

  18. سلام و عرض ادب
    لطفا فیلم اموزش لغات ۵۰۴و ۱۱۰۰رو هم بذارین
    منکه تقاضا دارم
    فکرکنم خیلی از دوستانم مشتاق هستند.
    با تشکر

    1. سلام , ورژن نرم افزار win rar که ما استفاده کردیم با مال شما فرق میکنه . ورژنهای دیگه رو امتحان کنید میتونید باز کنید فایل ها رو

  19. سلام
    ببخشید سایتی هست به اسم،قدرت نامحدود، یه مقاله حفاطت شده گذاشته که ادعا میکنه به روش هیپنوکدینگ میشه روزی تا هزار لغت انگلیسی حفظ کرد بدون فراموشی، قیمت مقاله هم یک میلبون تومن هست
    آیا همچین چیزی صحت داره؟

    1. سلام، خیلی توجه نکنید، شاید یه مقدار کد گذاری هاشون فرق داشته باشه، چیز خاصی نداره. گول اسم و زرق و برق رو نخورید.

    1. سلام , مشکل از طرف سرور بود که برطرف شده و میتونید فایلها رو دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.