کدینگ ۱۱۰۰ , دانلود رایگان کدینگ تصویری ۱۱۰۰ در ۲۴ ساعت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
کدینگ 1100

دانلود رایگان کدینگ ۱۱۰۰ تصویری

کدینگ ۱۱۰۰  چیست ؟ دانلود رایگان کدینگ ۱۱۰۰ تصویری , خرید کتاب کدینگ ۱۱۰۰ pdf ,  اول از همه بزارید از روش کد گزاری یا کدینگ بهتون بگم که یه روش خوب برای حفظ مطالب هست , حالا هر مطلبی که باشه شما کافیه یه سرنخ از اون مطلب رو به شکل کدی که براتون جذاب باشه تبدیل کنید تا بهتر یادتون بمونه . از این روش میتونید کلمات زبان یا تاریخ ادبیات , حدیث , ایه یا هر چیز دیگه رو حفظ کنید .

ما در پست دانلود کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز  ضروری ما این کتاب را به زبان فارسی برای دانلود شما قرار دادیم تا شما بتونید از این کتاب نهایت استفاده رو ببرید . کتاب ۱۱۰۰ یکی از کتاب های خیلی مناسبی هست  که اکثر عزیزان برای آزمون ارشد اونو مطالعه میکنن و اکثرا هم نتایج خوب و قابل قبولی میگیرن . اگه تمایل داشتید اصل کتاب ۱۱۰۰ رو دانلود کنید ما اصل اون رو به زبان فارسی و فایل های صوتی در سایتمون گذاشتیم میتونید اون ها رو دانلود کنید و اصل کتاب رو هم داشته باشید . همچنین اگه مایل بودید کتاب ۵۰۴  واژه و همچنین کدینگ ۵۰۴  واژه هم در سایت ما موجوده و شما میتونید این فایل ها رو هم به صورت رایگان از همین وب سایت دریافت کنید و از اونها نهایت استفاده رو ببرید .

در پست جداگانه ای راجع به این که روش کدینگ چیست بیشتر توضیح دادیم و مفصل بررسی کردیم که چگونه با روش کدینگ میتوانید لغات جدید رو بهتر حفظ کنید و اونها رو یاد بگیرید  . اما به طور خلاصه بد نیست بدونید که این روش رو برای به  خاطر سپاری که برای اولین بار با نام واژگان کلیدی (Keyword Method) در سال ۱۹۷۵ توسط  دو نفر به نام های Atkinson و Raugh ساخته شده است یک تکنیک برای یادگیری لغات زبان های خارجی یا هر چیز دیگه می باشد بعد از اون مقاله درخواست ها برای گذاشتن کدینگ لغات بیشتر شد و دوستان درخواست کردند که ما کد بندی لغات ۵۰۴ , کد بندی لغات ۱۱۰۰ رو برای دانلود بزاریم . ما هم امروز به وعدمون عمل کردیم و برای شما در این پست امکان دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ رو قرار دادیم .

دانلود کتاب 1100

خرید کدینگ ۱۱۰۰ واژه تصویری ؟

خرید کتاب کدینگ ۱۱۰۰ , تا قبل از این برنامه وب سایت ما بر این بود تا با قرار دادن کتابهای کدینگ به صورت رایگان به دوستان و زبان آموزان عزیز کمک کنه تا بتونند راحت تر به منابع آموزش و یادگیری زبان انگلیسی دسترسی پیدا کنند . بعد از مدتی و بعد از گرفتن بازخورد از شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا شروع به ساخت مجموعه فوق العاده ای در زمینه اموزش زبان انگلیسی و کدینگ ارایه بدیم . در همین راستا هزینه زیادی کردیم تا مجموعه حاضر رو برای شما آماده کنیم و قرار بر این شد تا از این به بعد هزینه جزیی رو از شما عزیزان بابت هزینه های جاری وب سایت و هزینه های تولید مجموعه های آموزشی دریافت کنیم . مطمئنا باشید هزینه ای که دریافت میشه شامل تخفیفات ویژه هست تا همه عزیزان بتوانند استفاده کنند . ( خرید کتاب کدینگ ۱۱۰۰ )

 

 

همایش های کدینگ ۱۱۰۰ واژه  به همراه تصویر؟

اخیرا همایش های مختلفی  هم در جای جای ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازی برای یادگیری لغات می باشد که به نظر بنده عنوان “سر نخ سازی” مفهوم بهتر و قابل درک تری به این روش خواهد داد. این همایش ها که اغلب هم قیمت بالایی دارن چیزی بیشتر از همین فایل  کدینگ ۱۱۰۰ که ما اونها رو برای دانلود گذاشتیم بیشتر نیست .

این روش به این صورت می باشد که شما تلاش می کنید با توجه به دانسته های قبلی خودتون برای کلمه ای  که در تلاش برای درک یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن لغت سرنخ سریعا در ذهن شما تداعی شده و معنی لغت را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویر سازی به روش درستی انجام شده باشد.

چه کسانی این به این فایل ها نیاز ندارند ؟

دوستانی که فکر می‌کنند نیازی به یادگیری زبان انگلیسی ندارند و یا در فکر ارتقا خاصی در  جایگاه شغلی و اجتماعی خودشون  نیستند و یا دوستانی که فکر میکنند  برای یادگیری زبان انگلیسی حتما باید در دوره های طولانی مدت موسسه های آموزش زبان شرکت کنند، البته این به معنی بد بودن آموزشگاههای زبان انگلیسی نیست اما برای یادگیری لغات ۵۰۴ این روش نزدیکترین راه هست که میتونید امتحان کنید . پیشنهاد میکنم حتما یک بار امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید و در قسمت نظرات به ما بگویید که این روش برای شما مفید بوده یا خیر .

 

آیا این مجموعه به پیش خاصی  نیازی دارد؟

تقریبا میشه گفت که  خیر! تمام مطالب این مجموعه(هرچند که مباحث پیشرفته‌ای را بیان می‌کند) اما نیاز به پیش نیاز خاص و یا گذراندن دوره‌های پیشین ندارند و با داشتن تلاش و  پشتکار می‌توانید به سادگی آن را بیاموزید و از سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی لذت برید . البته برای دانشجویان و سنین بزرگسال بیشتر پیشنهاد میشه ولی خب من روی پسر داییه ۳ ساله ی خودم  امیر حسین امتحان کردم کلمه نارنگی (Tangerine )  رو و امیر حسین بعد یه هفته یادش مونده بود .

همه چیز آماده است!  حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و یادگیری زبان انگلیسی را از همین جا و همین الان  شروع کنید. اگه واقعا هدفتون باشه به نظرم دیگه نباید چرا بیارید چون همه چیز براتون حاضره فقط خواهشا ما رو از نظراتتون دریغ نکنید .

بخشی از لغاتی که در این جزوه کدینگ لغات ۱۱۰۰ به آنها پرداخته شده است به صورت زیر می باشد :

در مجموعه کدینگ ۱۱۰۰ به صورت خیلی عالی برای هر لغت یک صفحه طراحی شده و همینطور که در زیر میبینید برای هر کلمه در کتاب کدینگ ۱۱۰۰ علاوه بر تلفظ فونتیک , معنی لغت به زبان انگلیسی یک تصویر جذاب و یک جمله مثال برای یادگیری بهتر آورده شده تا شما عزیزان بتونید بهترین استفاده رو از کدینگ ۱۱۰۰ برای یادگیری بهتر داشته باشید . امید واریم بتونیم رضایت شما رو جلب کنیم .

کدینگ 1100 کدینگ 1100

میتونید فایل های کدینگ لغات ۱۱۰۰ رو از این قسمت دانلود کنید . (خرید کتاب کدینگ ۱۱۰۰) امید واریم از این لغات نهایت استفاده رو ببرید . خیلی ممنون میشیم نظراتتون رو واسمون بنویسید و بهمون بگید برای یادگیری بهتر به چه چیزی نیاز دارید تا ما همون رو براتون قرار بدیم .

دوستان قبل از دانلود توجه کنید فایلها چند بار تست شدند و سالم هستند برای دانلود حتما از نرم افزار های IDM و ADM استفاده کنید  . اگه بعد از دانلود فایلها باز نشد در دانلود مشکلی وجود داشته دوباره فایلها رو دانلود کنید . اگر هم گوشی اپل دارید خب نمییتونید فایلهای کدینگ ۱۱۰۰ تصویری رو دانلود کنید .

 

دانلود

دانلود کدینگ ۵۰۴ 

۱۰۰۰ لغت پرکاربرد زبان انگلیسی

دانلود کدینگ تافل

اصطلاحات پر کاربرد زبان انگلیسی

10 Comments:

      1. برای کنکور ارشد و دکترا مناسبه ولی برای کنکور سراسری همون لغات درسی کفایت میکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.