تبلیغات در دیپ انگلیش

رقابت برای داشتن یک کسب و کار موفق در دنیای امروزی با پیچیدگی های بسیاری همراه است. برندها برای معرفی محصولات و خدمات خود، روش های متفاوتی را در یک رقابت فشرده آغاز کرده اند.

شما برای موفقیت برند خود چه راهی را انتخاب کرده اید؟

“دیپ انگلیش” به عنوان یک رسانه تاثیرگذار و پرمخاطب، فرصت های بی نظیری را برای تان فراهم کرده است. امکان ریپرتاژ آگهی , گذاشتن لینک به صورت follow و nofollow , بنر هدینگ و بنر در سمت راست وب سایت .

رزرو رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی، مقاله‌ای تبلیغاتی است که همچون دیگر پست‌های دیپ انگلیش در سایت قرار می‌گیرد. در رپورتاژ آگهی می‌توانید محصول یا سرویس خود را به جامعه‌ی مخاطب معرفی کرده و لینک مستقیم و Follow به وب‌سایت خود دریافت کنید. جهت رزرو رپورتاژ آگهی می‌توانید در ساعات اداری (۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر) با شماره‌ تلفن‌ ۰۹۱۸۵۲۷۹۰۳۷  یا ایمیل در تلگرام با آیدی sayyedamin@ تماس بگیرید.

 جایگاه‌های تبلیغاتی

برخلاف اکثر وب‌سایت‌های ایرانی که عموما بنرهای تبلیغاتی را در مکان‌های پرت و دور از دیدرس کاربر قرار می‌دهند یا انبوهی از بنرها را کنار یکدیگر قرار می‌دهند، دیپ انگلیش بنرهای تبلیغاتی خود را در بهترین مکان و در دید مخاطب خود قرار می‌دهد و ابعاد بنرها نیز به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است تا طراحی بنر مناسب فراهم شود.

شرایط رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی، مقاله‌ای تبلیغاتی است که شرکت‌ها برای معرفی محصول، سرویس یا دعوت از کاربران برای شرکت در یک کمپین خاص از آن استفاده می‌کنند. رپورتاژ آگهی همچون دیگر مقالات دیپ انگلیش در لیست مطالب و آرشیو سایت برای همیشه باقی می‌ماند و از این رو شما همواره ریفرال از دیپ انگلیش را خواهید داشت. دیپ انگلیش مشتریان را راهنمایی می‌کند تا آگهی خود را به بهترین شکل ممکن نگارش کنند. همچنین رپورتاژ آگهی در پیک ترافیک روزانه منتشر می‌شود تا حداکثر مخاطب را جذب کند.

متن رپورتاژ آگهی توسط مشتری نگارش شده و دیپ انگلیش تنها آن را ویرایش کرده و اشکالات نگارشی آن را رفع می‌کنیم. اما اگر مایل باشید که متن آگهی توسط تیم دیپ انگلیش نگارش شود، این کار با هزینه‌ی اضافی قابل انجام است. در هر رپورتاژ آگهی حداکثر مجاز به استفاده از ۳ تصویر و ۳  لینک هستید اما در تعداد کلمات متن محدودیتی وجود ندارد، با این حال اگر در این موارد زیاده‌روی کنید بازخورد منفی خواهید گرفت. برای هر رپورتاژ آگهی حداقل یک تصویر در سایز ۷۵۰ در ۵۰۰ پیکسل نیاز است.

 

ساعات اداری (۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر) با شماره‌ تلفن‌ ۰۹۱۸۵۲۷۹۰۳۷  یا ایمیل در تلگرام با آیدی sayyedamin@ تماس بگیرید.