تیر آخر زبان استاد محمودی محصولی جدید از حرف آخر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
تیر آخر زبان استاد محمودی محصولی جدید از حرف آخر

کدام یک از داوطلبان کنکور آرزوی آموزش دروس در کوتاه ترین زمان ممکن را ندارد؟ به عنوان مثال فرض کنید منبعی وجود داشت که به کمک آن بتوانید فقط در ۶ ساعت پرونده آموزش زبان کنکور را به اتمام برسانید. یعنی هم لغات و هم گرامر و هم درک مطلب را به کمک آن یاد بگیرید. شاید با خواندن این متن عده زیاد افسوس این منبع را بخورند که ای کاش چنین منبعی وجود داشت. اما دیگر نیازی به افسوس خوردن نیست زیرا متن امروز اختصاص دارد به معرفی منبعی که فقط در ۶ ساعت بتوانید کل زبان کنکور را به کمک آن مطالعه کنید. مطمئنا نام مجموعه آموزشی حرف آخر به گوشتان خورده است. تنها مجموعه در ایران که کل دروس را با پویانمایی آموزش می‌دهد. این مجموعه با شاهکار جدید خود یعنی تیر آخر زبان محمودی کل زبان کنکور را در ۶ ساعت برای شما جمع بندی کرده است.

۱۰۰ روز طلایی کنکور را با پروژه ۶۰۴۰ حرف اخر تجربه کنید

پروژه 6040 حرف اخر

با شنیدن درس زبان و این مجموعه شاید ارزوی داشتن چنین منبعی برای سایر دروس را هم داشته باشید. همانگونه که این مجموعه برای درس زبان چنین منبعی دارد برای سایر دروس نیز منابعی با آموزش فشرده نیز دارد. منابعی که به کمک آن ها فقط در ۲ ماه می‌توانید پرونده آموزش کل دروس کنکور را به اتمام برسانید و در ۴۰ روز هم بیست بار مرور کنید. شاید برای عده زیادی باور کردنی نباشد اما فقط داوطلبانی که لذت آموزش با حرف اخر را تجربه کرده باشند، می‌دانند همانگونه که آموزش سینماتیک بدون فرمول، آموزش کل مسائل شیمی با ۳ الگو و همچنین آموزش کل دینی بدون حفظ کردن با این مجموعه تحقق یافته است، آموزش کل دروس در ۱۰۰ ماه که آن را با نام پروژه ۶۰۴۰ حرف اخر می‌شناسید هم امکان پذیر است.

لذت یادگیری به کمک برترین تکنولوژی را با حرف آخر تجربه کنید

تخفیف حرف آخر

مزیت و برتری این مجموعه آموزشی نسبت به تمامی منابع دیگر که برای کنکور وجود دارد مدت زمان آموزش و بهینه سازی آموزش است. آموزش پویا نمایی از دو دید مفید است؛ چرا که آموزش با این روش هم تدریس را برای مدرس اسان تر می‌کند و می‌تواند هر آنچه که در ذهنش می‌گذرد به مخاطب منتقل کند و همچنین عمل یادگیری برای داوطلب نیز به ساده ترین شکل ممکن در می‌اید و دیگر نیازی به حفظ مطالب که نتیجه آن فراموشی زود هنگام است وجود ندارد، بلکه داوطلب به کمک تدریس این مجموعه به جای حفظ کردن مطالب درسی این بار آن ها را لمس خواهد کرد و آموزش شهودی باعث انتقال مطالب به نیمکره راست مغز خواهد شد که نتیجه آن ماندگاری چند برابر بیشتر نسبت به نیمکره چپ مغز که مخصوص حفظ کردن است می‌باشد. چنین آموزشی که برای اولین بار توسط مجموعه استاد منتظری تداعی شده است و در harfeakharpub.com به صورت مفصل می‌توانید تدریس های این مجموعه را مشاهده کنید و ویژگی آن ها را متوجه شوید.

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

مشاورین ارشد موسسه : آقای شایان مامندی- خانم حدیث قمری- خانم مریم فرزی

شماره تماس مرکزی حرف آخر :

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link