پکیج های اجی مجی ششم ابتدایی با انیمیشن و تصویرسازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
پکیج اجی مجی

 

با شروع سال تحصیلی و وجود کرونا مشکلات آموزش بیش از پیش حس می شود چون که حضور بچه ها در مدرسه کمرنگ شده است. این مشکل برای دانش آموزان ابتدایی بیشتر به چشم می آید چون که مهم ترین بخش آموزش در همین دوران اتفاق می افتد. در این میان والدین این واهمه را دارند تا آینده فرزندان شان به چه صورت خواهد شد؟ اما راهکار چیست و بهترین راه حل چه خواهد بود؟ در ادامه با من همراه باشید تا برای شما بهترین راه حل را ارائه دهم.

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟

مهم ترین بخش در کل دوران مدرسه برای دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد برای اینکه اگر دانش آموز در این دوران با نهایت دقت و تلاش مطالب را آموزش ببیند با پایه ای قوی به متوسطه راه پیدا کرده و نه تنها در متوسطه اول و دوم بلکه در دانشگاه از لحاظ نوشتاری و خیلی بخش های دیگر موفق ظاهر خواهد شد.

مشکلات اپلیکیشن شاد

به نقل از خبرگذاری تحلیلی ایران برنامه شاد که پلتفرمی برای آموزش مجازی دانش آموزان مدارس می باشد، مانند هر برنامه دیگری دارای مشکلات و ایرادات متعددی است. زمانی که برنامه شاد برای اولین بار منتشر شد ، مشکلات بسیاری اعم از عدم نصب ، عدم احراز هویت دانش آموزان و معلمان ، ایرادات فنی ، محدودیت نصب روی گوشی های اندرویدی و غیره وجود داشت. این اتفاق سبب شد تا بسیاری از دانش آموزان از بحث آموزش عقب بمانند و با مشکلات بسیاری به پایه بعدی راه پیدا کنند و در این سال تحصیلی که تازه نیز آغاز شده با پایه ای ضعیف به راه خود ادامه دهند.

اما این تنها قسمتی از مشکلات استفاده از برنامه شاد می باشد چرا که در مناطق محروم، دسترسی به اینترنت یا تلفن همراه هوشمند وجود ندارد، حتی در این مناطق به شبکه آموزش هم دسترسی ندارند چون به گیرنده دیجیتال نیاز است. برای دانش‌آموزان ساکن این مناطق با تعطیلی طولانی‌مدت مدارس، جریان آموزش به‌طور کامل تعطیل شده است و با جزوه‌هایی که توسط برخی راهبران آموزشی تهیه و میان دانش‌آموزان دبستانی توزیع می‌شود، یادگیری به‌خوبی شکل نمی‌گیرد.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی

با توجه به مشکلات فراوانی که در این مورد مطرح شد و همچنین عدم یادگیری کافی اکثر دانش آموزان با آموزش مجازی به خاطر زمان کم آموزش و حجم بالای مباحث و هم چنین سوال هایی که ممکن است برای دانش آموز پیش بیاید و اگر به پاسخ آن ها دست پیدا نکند با پایه ای بیش از پیش ضعیف تر به مراحل بعدی راه پیدا خواهد کرد که موضوع فقط به این جا ختم نمی شود چون که ممکن است در آینده به مشکلات بزرگ تری تبدیل شده و گریبان گیر دانش اموز و والدین او بشود. برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به پکیج های اجی مجی مراجعه کنید.

اما اگر این دانش اموزان با روشی نظیر انیمیشن و تصویرسازی مباحث و مطالب را آموزش ببیند نه تنها مطالب را به خوبی یاد خواهد گرفت چون که تصاویر تا مدت ها در ذهن دانش آموز باقی می ماند بلکه به درس خواندن علاقه مند شده و خودش پیگیر درس هایش هم خواهد شد.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار

اجی مجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی است ؛ همه ما مطلع هستیم که یادگیری با روش های قدیمی چه قدر خسته کننده و حوصله سر بر است و به خصوص برای نسل جدید که اکثرا به تکنولوژی هایی مانند موبایل و کامپیوتر خو گرفته اند و همواره باید به اجبار آن ها را به سمت درس برد؛ اما چه می‌شود که آموزش آن قدر شیرین و دلنشین باشد که دانش آموزی که به زور سمت درس نمی‌رفت الان با اشتیاق و ذوق فراوان بخواهد پای درس های خود بنشیند؟

خب اجی مجی این موضوع را ممکن کرده است و با تاثیری که برروی مخاطب خود قرار می‌دهد یعنی همان دانش آموزان دوره ابتدایی اینبار دانش آموز با خواسته خود و اشتیاق فراوان و بدون هیچ اجباری به یادگیری و آموزش خواهد پرداخت. اجی و مجی دو شخصیت عروسکی و خواهر و برادری هستند که در کلاس حاضر شده و دانش اموزان ان کلاس محسوب می شوند.

معرفی مریم احمد معلم ششم ابتدایی

خانم مریم احمدی از جمله معلم های فوق العاده توانمند و پر انرژی می باشند. ایشان با بیان شیوا و انرژی بسیار دانش آموز را برای یادگیری به وجد آورده و سبب شده تا دانش آموز تا انتها مطالب را پیگیری کند. در ادامه می توانید محصولات اجی مجی ششم ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند.

تدریس موسسه اجی مجی

۲۰ درصد از محتوای آموزشی رایگان

مجموعه اجی و مجی برای دانش آموزان ابتدایی یک هدیه ویژه هم دارد که به شدت در یادگیری و همچنین آشنایی با تدریس های این مجموعه تاثیر دارد . مجموعه اجی و مجی یک پنجم کل آموزش های هر پایه معادل ۲۰ درصد محتوای آموزشی خود را برای دانش آموزان ابتدایی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. هدیه اجی مجی به مدت محدود ارائه می‌شود و برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

برای دریافت محصولات اجی مجی با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی و مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

۰۲۱-۶۶۵۷۲۰۴۶

۰۲۱-۶۶۰۵۸۲۵۸

۰۲۱-۶۶۵۷۲۰۴۵

۰۲۱-۶۶۰۱۷۳۹۷

در ادامه می توانید اجی مجی ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید.

 

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link