کدینگ لغات آزمون ارشد , کدینگ تصویری لغات آزمون ارشد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
کدینگ لغات آزمون ارشد

کدینگ لغات آزمون ارشد

کدینگ لغات آزمون ارشد ,  اول از همه بزارید از روش کد گزاری یا کدینگ بهتون بگم که یه روش خوب برای حفظ مطالب هست , حالا هر مطلبی که باشه شما کافیه یه سرنخ از اون مطلب رو به شکل کدی که براتون جذاب باشه تبدیل کنید تا بهتر یادتون بمونه . از این روش میتونید کلمات زبان یا تاریخ ادبیات , حدیث , ایه یا هر چیز دیگه رو حفظ کنید .

کدینگ لغات ارشد شامل کدینگ ۵۰۴ لغات + کدینگ ۱۱۰۰ + کدینگ تافل

ما در پست دانلود کتاب ۵۰۴ لغت ضروری ما این کتاب را به زبان فارسی برای دانلود شما قرار دادیم تا شما بتونید از این کتاب نهایت استفاده رو ببرید . کتاب ۵۰۴ یکی از کتاب های خیلی مناسب و خوبه که اکثر عزیزان برای آزمون ارشد اونو مطالعه میکنن و اکثرا هم نتایج خوب و قابل قبولی میگیرن . اگه تمایل داشتید اصل کتاب ۵۰۴ رو دانلود کنید ما اصل اون رو به زبان فارسی و فایل های صوتی در سایتمون گذاشتیم میتونید اون ها رو دانلود کنید و اصل کتاب رو هم داشته باشید . همچنین اگه مایل بودید کتاب ۱۱۰۰ واژه و همچنینکدینگ ۱۱۰۰ واژه هم در سایت ما موجوده و شما میتونید این فایل ها رو هم به صورت رایگان از همین وب سایت دریافت کنید و از اونها نهایت استفاده رو ببرید .

در پست جداگانه ای راجع به این که روش کدینگ چیست بیشتر توضیح دادیم و مفصل بررسی کردیم که چگونه با روش کدینگ میتوانید لغات را به خاطر بسپارید . اما به طور خلاصه بد نیست بدونید که این روش رو برای به  خاطر سپاری که برای اولین بار با نام واژگان کلیدی (Keyword Method) در سال ۱۹۷۵ توسط  دو نفر به نام های Atkinson و Raugh ساخته شده است یک تکنیک برای یادگیری لغات زبان های خارجی یا هر چیز دیگه می باشد . بعد از اون مقاله درخواست ها برای گذاشتن کدینگ لغات بیشتر شد و دوستان درخواست کردند که ما کد بندی لغات ۵۰۴ , کد بندی لغات ۱۱۰۰ رو برای دانلود بزاریم . ما هم امروز به وعدمون عمل کردیم و برای شما در این پست امکان دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ رو قرار دادیم .

خرید کدینگ   تصویری ؟

تا قبل از این برنامه وب سایت ما بر این بود تا با قرار دادن کتابهای کدینگ به صورت رایگان به دوستان و زبان آموزان عزیز کمک کنه تا بتونند راحت تر به منابع آموزش و یادگیری زبان انگلیسی دسترسی پیدا کنند . بعد از مدتی و بعد از گرفتن بازخورد از شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا شروع به ساخت مجموعه فوق العاده ای در زمینه اموزش زبان انگلیسی و کدینگ ارایه بدیم . در همین راستا هزینه زیادی کردیم تا مجموعه حاضر رو برای شما آماده کنیم و قرار بر این شد تا از این به بعد هزینه جزیی رو از شما عزیزان بابت هزینه های جاری وب سایت و هزینه های تولید مجموعه های آموزشی دریافت کنیم . مطمئنا باشید هزینه ای که دریافت میشه شامل تخفیفات ویژه هست تا همه عزیزان بتوانند استفاده کنند .

326هزار تومانافزودن به سبد خرید

همایش های کدینگ  ؟

امروزه همایش های مختلفی  هم در جای جای ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازی برای یادگیری لغات می باشد که به نظر بنده عنوان “سر نخ سازی” مفهوم بهتر و قابل درک تری به این روش خواهد داد. این همایش ها که اغلب هم قیمت بالایی دارن چیزی بیشتر از همین فایل کدینگ ۵۰۴ که ما اونها رو به صورت برای دانلود گذاشتیم بیشتر نیست .

این روش به این صورت می باشد که شما تلاش می کنید با توجه به دانش قبلی خودتون برای کلمه ای  که در تلاش برای درک یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن لغت سرنخ سریعا در ذهن شما تداعی شده و معنی لغت را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویر سازی به شیوه درستی انجام شده باشد.

چه کسانی این به این فایل ها نیاز ندارند ؟

دوستانی که فکر می‌کنند نیازی به یادگیری زبان انگلیسی ندارند و یا در فکر ارتقا جایگاه شغلی و اجتماعی خودشون  نیستند و یا دوستانی که براین باورند برای یادگیری زبان انگلیسی حتما باید در دوره های طولانی مدت موسسه های آموزش زبان شرکت کنند، البته این به معنی بد بودن آموزشگاهها نیست اما برای یادگیری لغات ۵۰۴ این روش نزدیکترین راه هست که میتونید امتحان کنید . پیشنهاد میکنم حتما یک بار امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید و در قسمت نظرات به ما بگویید که این روش برای شما مفید بوده یا خیر .

 

آیا این مجموعه به پیش خاصی  نیازی دارد؟

تقریبا میتونم بگم خیر! تمام مطالب این مجموعه(هرچند که مباحث پیشرفته‌ای را بیان می‌کند) اما نیاز به پیش نیاز خاص و یا گذراندن دوره‌های پیشین ندارند و با داشتن پشتکار می‌توانید به سادگی آن را بیاموزید و از سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی لذت برید . البته برای دانشجویان و سنین بزرگسال بیشتر پیشنهاد میشه ولی خب من روی پسر داییه ۳ سالم امیر حسین امتحان کردم کلمه نارنگی (Tangerine )  رو و امیر حسین بعد یه هفته یادش مونده بود .

همه چیز آماده است!  حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و یادگیری زبان انگلیسیرا از همین جا شروع کنید. اگه واقعا هدفتون باشه به نظرم دیگه نباید چرا بیارید چون همه چیز براتون حاضره فقط خواهشا ما رو از نظراتتون دریغ نکنید .

دانلود  کدینگ لغات ارشد

بخشی از لغاتی که در این جزوه کدینگ لغات ۵۰۴ به آنها پرداخته شده است به صورت زیر می باشد :

نمونه کدینگ تافل :

کدینگ لغات تافل

کدینگ تافل

 

نمونه کدینگ ۱۱۰۰ :

 

نمونه کدینگ ۵۰۴ :

کدینگ 504

oath

میتونید فایل های کدینگ لغات ارشد رو از این قسمت دانلود کنید . امید واریم از این لغات نهایت استفاده رو ببرید . خیلی ممنون میشیم نظراتتون رو واسمون بنویسید و بهمون بگید برای یادگیری بهتر به چه چیزی نیاز دارید تا ما همون رو براتون قرار بدیم .

دوستان قبل از دانلود توجه کنید فایلها چند بار تست شدند و سالم هستند برای دانلود حتما از نرم افزار های IDM و ADM استفاده کنید. اگه بعد از دانلود فایلها باز نشد در دانلود مشکلی وجود داشته دوباره فایلها رو دانلود کنید . همچنین دارندگان گوشی های اپل هم نمیتونند به دلیل گوشی خودشون فایلهای کدینگ ۵۰۴ تصویری رو دانلود کنید .

دانلود  کدینگ لغات ارشد

 

دانلود کدینگ ۵۰۴ 

دانلود کدینگ ۱۱۰۰ لغت بارونز

دانلود کدینگ تافل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.