۴۰۰ لغت ضروری تافل MUST HAVE WORDS FOR THE TOEFL

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
400 لغت ضروری تافل

۴۰۰ لغت ضروری تافل

۴۰۰ لغت ضروری تافل

دانلود رایگان ۴۰۰ لغت ضروری تافل , ۴۰۰Must-Have Words for the TOEFL 

کتاب ۴۰۰ کلمه ضروری برای آزمون تافل ، با نام لاتین ۴۰۰ Must have words for the TOEFL که توسط موسسه McGraw-Hill منتشر شده است یکی ازکتابهای مفید جهت تقویت دایره واژگان شما برای آمادگی آزمون تافل است. این کتاب به شما کمک می کند تا نمره بیشتری در تست تافل بگیرید و این کار را از طریق افزایش دایره لغات شما انجام می دهد. این کتاب برای تافل مبنی بر اینترنت یا Internet-based TOEFL طراحی شده است.

این کتاب به عنوان یک کتاب خودآموز طراحی شده است، به این معنی که می توانید آنرا به تنهایی استفاده کنید. هر فصل از این کتاب با لیستی از ۱۰ واژه هدف شروع می شود. بعد از آموزش این لغات ضروری تافل،  این لغات در جملات نمونه استفاده می شوند. توضیحاتی مبنی بر نحوه استفاده از این کلمات آورده می شود و اینکه این کلمات در مکالمات چطور استفاده می شوند.

سپس این لغات در سه تمرین استفاده می شوند و در سوالهای آزمون تافل نشان داده می شوند. در پایان هر فصل یک پاسخنامه وجود دارد که می توانید صحت پاسخ های خود را در آنجا چک کنید.

این کتاب همچنین شامل بخشی به نام “شش نکته سریع برای موفقیت در تافل” می باشد که در آنها نکات اضافی مهمی درباره این آزمون قرار دارد.

  • بیش از ۱۵۰ فعالیت برای افزایش دایره لغات
  • استراتژی هایی برای کمک به آموزش نحوه استفاده از لغات جدید
  • توضیحات جامع درباره لغات، مترادف‌ها، عبارت‌ها، ریشه ها، پسوندها، پیشوندها و ….

400 لغت ضروری تافل

۴۰۰ لغت ضروری تافل ۴۰۰ Must Have Words For The TOEFL

کتاب چهارصد لغت ضروری تافل یکی از بهترین کتابها برای افزایش دایره ی لغات شما، خصوصاً برای تافل iBT می باشد. این کتاب هم می تواند در کلاس تدریس شود هم به عنوان یک کتاب خودخوان در نظر گرفته شود. در هر فصل لغات مربوطه را در جمله ی مثلا یاد گرفته، و نکاتی در مورد کاربرد لغات و بقیه ی نقش های لغات در اختیار شما قرار می گیرد. این کتاب را بصورت رایگان از کاردوآنلاین دانلود کنید.

۴۰۰ Must Have Words For The TOEFL

۴۰۰ Must-Have Words for the TOEFL® will help you improve your score on the TOEFL test. In particular, this book will build your TOEFL vocabulary for the new Internet-based TOEFL of 2005. This book is designed for ease of use as a self-study guide. Its chapters were written for easy completion in one sitting—about 25 minutes. 400 Must-Have Words is also highly effective in the TOEFL-prep classroom. Each chapter begins with a list of 10 target words. These words are defined and used in sample sentences. Usage tips are given for many words, as are any commonly used parts of speech related to the target word.

محتویات

  • دانلود رایگان فایل PDF کتاب ۴۰۰ لغت ضروری تافل ۴۰۰ Must Have Words For The TOEFL

دانلود فایل نمونه

 

لینکهای مفید :

دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴

دانلود رایگان کدینگ ۱۱۰۰

دانلود رایگان کدینگ تافل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link