دانلود نرم افزار TPO بهترین شبیه ساز آزمون تافل TOEFL

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
دانلود نرم افزار TPO

دانلود نرم افزار TPO

دانلود نرم افزار TPO , امروز در جدیدترین پستمون میخوایم برای دوستانی که قصد شرکت در آزمون تافل رو دارند یکی از بهترین شبیه ساز آزمون تافل براتون معرفی کنیم .اگه قصد شرکت در آزمون تافل دارید و در تلاش برای آمادگی برای این آزمون هستید , حتما دانلود نرم افزار TPO برای شما از اوجب واجباته . امید وارم این پست هم بتونه رضایت شما رو جلب کنه و گامی رو در جهت پیشرفت شما باشه . ان شاءالله که بهترین نمره رو در آزمون تافل بگیرید و در همه مراحل زندگی موفق باشید . همین طور که میدونید  مهمترین و معتبرترین منبع برای نمونه سوال تافل iBT نرم افزار TPO است. در نتیجه اگر می خواهید در آزمون تافل شرکت کنید، حتماً آخرین نسخه نرم افزار TPO را دانلود کنید و برای آمادگی بیشتر تستهای اون رو کار کنید و همه تست های اون رو بزنید.

دانلود نرم افزار TPO

آزمون های  نرم افزار TPO از نظر سطح سختی و آسونی با هم فرق دارند و چنانچه که هدفتون اینه که با سوال های آزمون تافل بیشتر آشنا شوید حتما سعی کنید همه اونها رو کار کنید  و همه تکنیک های آن را در همه بخش های مختلف آزمون (ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ) رو کار کنید تا کاملا مسلط بشید ، از آزمون های ۵ تا ۱۵ حتما استفاده کنید. ۱۵ آزمون اول نرم افزار TPO ساده تر از آزمون تافل هستند و از نظر ارزش سوال  آنچنان مهم نیستند. ولی خب معمولا ، چون اغلب در مرحله یادگیری مهارت های تافل و شروع آمادگی برای آزمون ، سرعت  پاسخدگویی خیلی مهم نیست میتونه باعث پیشرفت اروم شما بشه , اگه وقت دارید که حتما همه رو کار کنید . آزمون های اول نرم افزار TPO  یعنی همون ۵ تا ۱۵  منبع خوبی برای تسلط بیشتر و تمرین مهارت های لازم برای آزمون تافل هستند.

چطوری دانلود کنیم ؟

جدیدترین ورژن نرم افزار ( TPO (  TOEFl Practice Online ورژن ۲٫۱٫۱ شامل آزمون های ۱-۵۳ را از لینک زیر می توانید   دانلود و اجرا کنید . فیلم آموزش نصب نرم افزار و ثبت نام و استفاده از نرم افزار TPO به صورت یک فیلم به صورت برای دانلود قرار داده شده است . حتما قبل از راه اندازی برای نصب و ثبت نام در  نرم افزار فیلم را مشاهده کنید و طبق دستور العمل ها اقدام فرمایید . TPO 40-53  جدیدترین سوالات آزمون های تافل می باشند و تشابهات زیادی به آزمون های جدید تافل دارند . نرم افزار TPO ورژن جديد آزمون هاي تافل ۵۳-۵۰ را بصورت كامل و  عالی و در قالب آزمون در خود گنجانده است .  در قسمت پایین هم لینک دانلود نرم افزار TPO برای ویندوز قرار داده شده است هم لینک دانلود نرم افزار TPO برای سیستم عامل مکینتاش .

یه پست دیگه هم تموم شد و ممنون از شما که تا انتها با ما بودید . حتما برامون کامنت بزارید و ما رو از کامتهای قشنگ خودتون محروم نکنید . آرزوی ما پیشرفت هر چه بیشتر شما در زبان انگلیسی هست و تسلط شما به زبان انگلیسی هدف ماست .

لینک دانلود:

 دانلود نرم افزار  ورژن ۲٫۱٫۱ مخصوص ویندوز

دانلود نرم افزار ورژن ۲٫۱٫۱ مخصوص سیستم عامل مک

 

4 Comments:

  1. سلام.من وقتی توبرنامه شماره رو وارد می کنم حتی ثانیه شمار ارسال پیامک هم فعال نمیشه و کلا گزینه ای که بعد از وارد کردن شماره می زنم انگار کار نمی کنه.ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link