دانلود کتاب ۵۰۴ لغت ضروری به زبان فارسی و فایلهای صوتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
دانلود کتاب 504

دانلود کتاب ۵۰۴

دانلود کتاب ۵۰۴ , خیلی خب امروز در deepenglish تصمیم گرفتیم یکی از کتاب های معروف در زمینه vocabulary رو با هم بررسی کنیم و رفتیم سراغ کتاب ۵۰۴ Absolutely Essential Words که در زمینه خودش از بهترین هاست . این کتاب مجموعه اي است از كاربردي ترين لغات زبان انگليسي كه هر زبان آموزي بايد آنها را به دايره واژگان خود بيفزايد همون طور که از اسمش هم پیداست نوشته لغاتی که واقعا لازم است . اين مجموعه سالهاست كه به صورت كتاب در بسياري از كشورهاي جهان به چاپ مي رسد و توسط دانشگاهها و موسسات معتبر بين المللي به تاييد رسيده و به زبان آموزان پيشنهاد میشه . همچنین این کتاب شامل ۲۰۶ صفحه بوده که بسياري از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در سراسر دنيا از آن به عنوان واحد درسي كلمات در سرفصل دروس آموزش زبان انگليسي استفاده می کنند. ( ای کاش داخل ایران هم همینا تدریس میشد ) این کتاب رو بعد از بررسی مفصل در انتهای پست برای دانلود رایگان هم قرار دادیم .

 

کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی را  ( تقریبا ) همه زبان آموزان می شناسند. بسیاری از آنهایی که امروزه به بالا بودن دانش زبانی شان افتخار می کنند از همین کتاب شروع کرده اند. به واقع کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی که به جرات می توان گفت از پرفروش ترین کتب زبان انگلیسی در دهه اخیر  بوده منبع بسیار مفیدی برای اکثر زبان آموزانی است که می خواهند در حد متوسط لغاتشان را تقویت نمایند.

دانلود رایگان کدینگ 504

بسیاری از زبان آموزان با تماس های مکرر خواهان معرفی کتاب جامعی برای تقویت لغات زبان انگلیسی شان در حدی که بتوانند امور روزمره یادگیری زبان شان که شامل تقویت مهارت های Reading، Writing، Listening و Speaking می باشد انجام دهند، می باشند. توصیه زبان پژوه به این دسته از زبان آموزان گرامی در درجه اول کتاب بسیار مفید ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی است. همچنین برای اون دسته از داوطلبان عزیز ارشد و دکتری و حتی کارشناسی که از لغات کنکورشون شاکی هستن حتما پیشنهاد میکنیم این کتاب و همیچنین کتاب ۱۱۰۰ واژه را بخونن . تجربه ثابت کرده این کتابها خیلی در این زمینه کارساز بوده .

اگر هم مایل به دانلود رایگان کدینگ ۵۰۴ واژه بودید ما در وب سایت deepenglish این امکان را فراهم کردید تا شما عزیزان بتونید بعد از دانلود کتاب ۵۰۴ ,  کدینگ این کتاب رو هم به صورت رایگان دانلود و نهایت استفاده رو ببرید . سعی کنید حتما برنامه همیشگی رو برای مطالعه زبان خودتون داشته باشید و هر روز زبان بخونید . حتی اگه شده ده دقییقه ولی اونو کنار نزارید . این مطالعه هر روز باعث پیشرفت اروم اروم شما میشه و بعد از یه مدت کوتاه شما تاثیر شگرف پیشرفت زبان خودتون رو میبینید .اگر میخواهید بدانید روش کدینگ چیست هم میتوانید مقاله آن را از این لینک بخوانید .

البته این کتاب به صورت های و ورژن های مختلفی موجوده که ما تلاش کردیم تا آخرین ورژن رو بزاریم براتون تا دانلودش کنید .

در مقابل بسیاری از زبان آموزانی که سالها پیش این کتاب را مطالعه نموده اند، خواستار معرفی کتابی جدیدتر با لعاتی مشکلتر و متونی پیچیده تر شدند. برای این قبیل دوستان نیز کتاب مشهور و بسیار پرمحتوای ۱۱۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی را که اون رو هم در یک پست جدا بررسی کردیم و برای دانلود گذاشتیم رو پیشنهاد می نماییم.

اگر چنانچه زبان آموزی قصد مطالعه بیشتر و افزایش دایره واژگانی خود را داشت، کتاب هایی همچون ۶۰۱ واژه ضروری انگلیسی، ۴۰۰ واژه ضروری آزمون تافل، کتاب واژگان ضروری آيلتس و … را پیشنهاد می نماییم.

و در آخر، کتاب ۵۰۴ واژه ضروری انگلیسی که هم اکنون شاهد آن هستید، آخرین نسخه از این کتاب پرمحتوا می باشد. در این کتاب تغییراتی جزئی برای بهتر نمودن شرایط یادگیری و به خاطر سپاری واژگان کتاب انجام شده است. هم اکنون کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی ویراست ششم آن توسط زبان پژوه برای دانلود آماده دریافت می باشد.

کتاب ۵۰۴ لغت انگلیسی که در ایران نیز ترجمه آن را از مترجمان و انتشاراتی های متفاوتی شاهد هستیم، یکی از بهترین کتاب های آموزش لغات پرکاربرد و البته اندکی دشوار زبان انگلیسی است. این کتاب اکیدا به زبان آموزانی که قصد ادامه تحصیل به خصوص در رشته زبان انگلیسی را دارند توصیه می گردد. البته سایر داوطلبان آزمون های بین المللی همچون آیلتس و تافل نیز نیاز مبرمی به مرور لغات و یادگیری این کتاب دارند.

از جمله ویژگی های بارز این کتاب که آن را از دیگر کتاب های مشابه متمایز می کند، دسته بندی لغات به صورت روزانه  است. به این معنی که زبان آموز با یک برنامه روزانه و هفتگی که توسط کتاب ریخته شده، به یادگیری لغات می پردازد. پ.

 

در این مطلب نسخه پنجم این کتاب ارزشمند را خدمت شما دوستان زبان آموز آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم. امیدواریم مورد توجه اساتید و زبان پژوهان گرامی قرار گرفته باشد. برای دانلود کتاب ۵۰۴ میتونید از لینکهای زیر استفاده کنید .

دوستان قبل از دانلود توجه کنید فایلها چند بار تست شدند و سالم هستند برای دانلود حتما از نرم افزار های IDM و ADM استفاده کنید فرمت فایلها  هم rar هست و برای باز کردن اونها باید از نرم افزار win rar استفاده کنید . اگه بعد از دانلود فایلها باز نشد در دانلود مشکلی وجود داشته دوباره فایلها رو دانلود کنید . با تشکر 

 

دانلود کتاب ۱۱۰۰ واژه

دانلود کتاب ۸۰۰ واژه ضروری جی آر ای

32 Comments:

  1. من میخوام از بعضی کدینگ های شما تو آموزشش های خودم استفاده کنم . مشکلی نداره؟ممنون میشم زود جواب بدید.

    1. صد در صد اشکال داره، لطف کنید بگید حدودا از چه تعداد از کدها قراره استفاده کنید و اینکه ایا قراره از تصاویر و جملات هم استفاده کنید یا نه؟ تا قیمت جهت استفاده تجاری رو براتون بفرستم،

  2. سلام و ارز ادب…خیلی خیلی ممنونم که این امکان را برای من رایگان فراهم کردید.من اموزش زبان به روش نصرت را هم گوش میدهم در خانه.میتوانم اینگونه به ایلتس برسم یا سطح خودم را بهبود بخشم؟
    راستی هنوز برام فایل دانلود ۵۰۴ لغت ضروری بزبان فارسی نیامده.ممنون میشم پیگیری کنید.سپاس گذارم

    1. شما هر قدمی برای تسلط بیشتر بردارید صد در صد نتیجه میگیرید ولی باید پیوسته باشه و هر روز مطالعه رو داشته باشید.

  3. سلام وقتتون بخیر متاسفانه برا من نیومده میشه راهنمایی کنین

  4. بسیار سپاسگذارم خدا خیرتون بده و موفق باشید در راه خدمت گذاری به خلق الله..😘😘
    دوستانی که میگن لینک نمیاد به ایمیل برید به قسمت هرزنامه اونجاست واسه منم اینجوری بود خیلی ممنون

  5. سلام
    دليلي نداره وقتي نميفرستين بگين ايميل شد. بعدشم خب لينكو بذارين همينجا چه ربطي به ايميل داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link