دانلود کتاب ۱۱۰۰ لغت بارونز به زبان فارسی و فایلهای صوتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
دانلود کتاب 1100

دانلود کتاب ۱۱۰۰ لغت بارونز به زبان فارسی

دانلود کتاب ۱۱۰۰ ,خیلی خب امروز در deepenglish تصمیم گرفتیم یکی از کتاب های معروف در زمینه vocabulary رو با هم بررسی کنیم و رفتیم سراغ کتاب ۱۱۰۰ Words You Need to Know ، این کتاب  از انتشارات بارونز منتشر شده  که برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد مطالعه قرار می گیرد.. این کتاب یکی از منابع اصلی لغات  در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل و … محسوب می شود. لازم به ذکر است سطح لغات کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز قدری دشوار تر از سایر کتب مشابه در این زمینه است و به طور معمول توسط زبان آموزان در سطوح متوسط به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این کتاب زبان آموز به تسلط کافی در زمینه واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح، دست خواهد یافت. پیشنهاد میکنم  قبل از مطالعه این کتاب برید و به عنوان پیش نیاز از کتاب ۵۰۴  و کتاب  ۶۰۱ واژه ضروری استفاده شود. از ویژگی های خوب این کتاب، دسته بندی لغات به صورت هفتگی و روزانه است یعنی هم واسه روزای مختلف دسته بندی داره هم واسه هر هفته . به این معنا که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب طرح ریزی شده است، به یادگیری لغات می پردازد. لغات هر درس در قالب یک متن  یک پاراگرافی به همراه تمرین هایی به صورت تست، جای خالی و … ارائه گردیده است. از دیگر مزیت های عالی  این کتاب باید به اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها است اشاره نمود  به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا خواهد گرفت.

کد بندی لغات ۱۱۰۰ واژه

کتاب ۱۱۰۰Words You Need to Know یکی از معروف ترین کتاب هایی است که در زمینه تقویت دایره لغات زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب برای زبان آموزانی مناسب می باشد که سطح زبان آنها حداقل متوسط باشد و بخواهند کلمات آکادمیک زبان انگلیسی را یاد بگیرند؛ کلماتی که در این کتاب آموزش داده می شوند به ندرت در زبان عامیانه استفاده می شوند و بیشتر در متون آکادمیک و رسمی دیده می شوند. خواندن این کتاب به داوطلبان آزمون های آیلتس و تافل و آزمونهای ارشد و دکتری نیز توصیه می شود.

دانلود رایگان کدینگ 1100

کتاب ۱۱۰۰Words You Need to Know لغات را در ۴۶ هفته دسته بندی کرده است. این دسته بندی به گونه ایست  که از زبان آموزان انتظار می رود روزی ۵ کلمه را یاد بگیرند (در این کتاب برای هر هفته ۲۰ لغت و ۴ اصطلاح وجود دارد). کلماتی که آموزش داده می شوند ابتدا در یک متن استفاده شده اند، سپس تمریناتی برای لغات جدید ارائه شده است و در انتهای لغات هر روز نیز یک لیست از کلمات جدید به همراه فونتیک تلفظ آنها قرار داده شده است.

اگر هم مایل به دانلود رایگان کدینگ ۱۱۰۰ واژه بودید ما در وب سایت deepenglish این امکان را فراهم کردید تا شما عزیزان بتونید بعد از دانلود کتاب ۱۱۰۰ ,  کدینگ این کتاب رو هم به صورت رایگان دانلود و نهایت استفاده رو ببرید . سعی کنید حتما برنامه همیشگی رو برای مطالعه زبان خودتون داشته باشید و هر روز زبان بخونید . حتی اگه شده ده دقییقه ولی اونو کنار نزارید . این مطالعه هر روز باعث پیشرفت اروم اروم شما میشه و بعد از یه مدت کوتاه شما تاثیر شگرف پیشرفت زبان خودتون رو میبینید .اگر میخواهید بدانید روش کدینگ چیست هم میتوانید مقاله آن را از این لینک بخوانید .

 

دانلود کتاب ۱۱۰۰  واژه که در این پست به اون میپردازیم  در ایران نیز ترجمه آن را از مترجمان و انتشاراتی های مختلف دیده ایم، یکی از بهترین کتاب های آموزش لغات مهم و پرکاربرد و البته اندکی دشوار زبان انگلیسی است. این کتاب اکیدا به زبان آموزانی که قصد ادامه تحصیل به خصوص در رشته زبان انگلیسی را دارند توصیه می گردد. البته سایر داوطلبان آزمون های بین المللی همچون آیلتس و تافل  و نیز آزمونهای ارشد و دکتری نیز نیاز مبرمی به مرور لغات و یادگیری این کتاب دارند.

از جمله ویژگی های بارز این کتاب که آن را از دیگر کتاب های مشابه متمایز می کند، دسته بندی لغات به صورت روزانه و  هفتگی است. به این معنی که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب ریخته شده، به یادگیری لغات می پردازد. لغات این کتاب در قالب متن های اکثرا یک پاراگرافی آموزش داده می شوند. تجربه نشان داده که یادگیری لغات درون متن بسیار موثر تر از یادگیری صرف به صورت حفظی کردن است.

از دیگر مزیت های این کتاب می توان به آوردن اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها اشاره کرد. به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا می گیرد.

در این مطلب نسخه پنجم این کتاب ارزشمند را خدمت شما دوستان زبان آموز آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم. امیدواریم مورد توجه اساتید و زبان پژوهان گرامی قرار گرفته باشد. برای دانلود کتاب ۱۱۰۰ به لینکهای زیر مراجعه بفرمایید .

 

Updated to meet the needs of students preparing for the latest versions of the Sat and Act college entrance tests, the new edition of this helpful, longtime best-selling book features word lists with definitions, analogy exercises, word games, and words-in-context exercises. A special feature is the authors’ Panorama of Words, in which each of the book’s 1110 words is presented in a sentence from a well-known novel, play, poem, or other literary source. A new “Bonus Materials” section commemorates this book’s 40th Anniversary as a leader in vocabulary building and test preparation.

دوستان قبل از دانلود توجه کنید فایلها چند بار تست شدند و سالم هستند برای دانلود حتما از نرم افزار های IDM و ADM استفاده کنید فرمت فایلها  هم rar هست و برای باز کردن اونها باید از نرم افزار win rar استفاده کنید . اگه بعد از دانلود فایلها باز نشد در دانلود مشکلی وجود داشته دوباره فایلها رو دانلود کنید . با تشکر 

 

دانلود کتاب ۵۰۴ 

دانلود کتاب ۸۰۰ واژه ضروری جی آر ای

17 Comments:

  1. سلام ، ممنون از فایل برای دانلود . ولی متاسفانه برای من باز نمیشود و پسور میخواد

    1. امتحان کردیم کاملا درست هست فایل ها . شاید موقع دانلود فایلهاتون به مشکل برخورده . میتونید دوباره دانلود کنید .

  2. سلام ممنون واقعا از مطالبی که ارائه کردین ،خیلی وقت وقت بود دنبالشون بودم یه دنیا ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link