فرمول یادگیری زبان انگلیسی و افزایش مهارت در آن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
کدینگ 504

فرمول  یادگیری  در زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی باید از فرمول کسب مهارت پیروی کرد . اما فرمول کسب مهارت برای یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟

فرمول یادگیری برای مهارت در زبان انگلیسی به شکل زیر است :

  • یافتن یک آموزگار ، مربی ، الگو یا استاد برجسته
  • تمرین فلسفه کایزن یا همان بهبود یافتن پیوسته و بی پایان برای رسیدن به نتیجه دلخواه
  • یادگیری عمیق در فواصل زمانی معین

همین ! خیلی ساده ولی کاملا عملی و قدرتمند

  • یافتن استاد یا الگوی برجسته در آموزش زبان انگلیسی

نخستین گام برای کسب مهارت در هر حرفه ای ، یافتن یک استاد و یا الگوی برجسته در آن حرفه می باشد . آموزش یک مهارت کاملا مجزاست . دنبال اساتیدی بگردید که به شما انرژی می دهند . کسانی که شما را نسبت به یادگیری زبان انگلیسی هیجان زده می کنند . روانشناسی ۸۰ درصد موفقیت در آموزش زبان انگلیسی است . بنابراین دنبال فردی باشید که به شما امید بخشد و انگیزه شما را در حد بالایی نگه دارد .

این مطلب مناسب شماست : یادگیری زبان انگلیسی

 

  • تمرین فلسفه کایزن یا همان بهبود پیوسته در زبان انگلیسی

هنگامیکه استاد و یا الگوی واقعی خود را یافتید بایستی دو روش آموزشی مختلف را به صورت پشت سر هم اتخاذ کنید . اولی بهبود ثابت و پیوسته در زبان انگلیسی و یا همان روش فلسفی کایزن است . کایزن یک کلمه ژاپنی به معنی تمرکز بر بهبود روزانه خیلی خیلی کوچک است . این روش بسیار شگفت انگیز است . کافی است که روزانه نیم ساعت یا یک ساعت خود را به زبان انگلیسی اختصاص دهید و روزانه سعی کنید که بهبود بسیار کمی را در زبان انگلیسی داشته باشید . فلسفه کایزن در طول زمان بسیار قدرتمند می شود . شما با بهبودهای بسیار کوچک روزانه آغاز می کنید و هر روز کمی از روز قبل بهتر می شوید ولی یکدفعه پیشرفت بسیار زیادی را مشاهده می کنید . این پیشرفت هر روز بزرگتر و وسیع تر می شود به طوری که پس از یک سال اگر در این روش پایداری به خرج دهید نتایج باور نکردنی را مشاهده خواهید نمود .

این مطلب هم عالیه اونو از دست ندید : ۱۵ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

 

  • یادگیری عمیق در فواصل زمانی معین

فلسفه کایزن فرآیند بسیار قدرتمندی است ولی خیلی ها این قدر بردبار نیستند که برای مدت زمان زیادی تا دیدن پیشرفت خود شکیبا بمانند . بنابراین این فلسفه را می توان با یادگیری عمیق و شدید زبان انگلیسی در فواصل زمانی مشخص ترکیب کرد . برای نمونه هر سه چهار ماه یک بار یک چهار هفته ، برنامه اساسی در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید به طوری که هر روز به جای نیم ساعت ، چهار تا پنج ساعت خود را با زبان انگلیسی درگیر کنید . هدف این است که فکر خود را کاملا مشغول زبان انگلیسی نمایید ولی تنها برای زمان کوتاه چهار هفته . پس از این چهار هفته دوباره به همان روش بهبود تدریجی کایزن بر می گردید تا هم استراحتی به خود داده و هم فرصتی به ضمیر ناخوآگاهتان دهید که این یادگیری شدید را در خود استوار و ثابت کنید .
این سه نکته تمامی آن چیزی است که شما بایستی انجام دهید . نخست یک الگو یا استاد برجسته انتخاب کنید . سپس با انتخاب راهبردی مناسب در یادگیری زبان انگلیسی ، روش بهبود پیوسته کایزن و بهبود عمیق را به طور پی در پی و به صورت کاملا آزاد و مستقل به کار ببرید . توجه کنید که اکثر تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ، نشان می دهد که خواندن و شنیدن مطالب جذاب به زبان انگلیسی برای بهبود پیوسته شما کافی است .شما در این راه نه به کتابهای گرامر زبان انگلیسی نیاز دارید نه مجبور خواهید بود که به روش های حفظ لغات روی بیاورید . بلکه تنها کافی است که با خواندن و شنیدن مطالب جذاب و مرتبط با نیاز خودتان از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link