بهترین راه یادگیری زبان جدید گوش دادن به اون زبانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
گوش کردن

گوش کردن

بهترین راه یادگیری زبان جدید گوش دادن به اون زبانه

همه این رو میدونند که بهترین کسی که میتونه یه زبان جدید رو به شما یاد بده یک نفره که زبان مادریش اون زبانه . این نکته به سادگی قابل اثبات هست . یک بچه ده ساله رو تصور کنید که تقریبا همه جزئیات و عبارات رو یک بار شنیده و معنی اونا رو میدونه , حالا یک استاد از یک کشور دیگه چطور میتونه به همه عبارات و کنایه ها مسلط بشه .
همه ما قبل از این که خوندن و نوشتن یاد بگیریم , هفت سال مشغول یادگیری زبان بودیم , تو این هفت سال تنها ابزار یادگیری ما گوشهای ما بودند , درسته ما از پدر و مادرمون و اطرافیان به وسیله شنیدن یاد میگرفتیم و بعد هفت سال تازه شروع کردیم به نوشتن حرفایی که قبلا یاد گرفته بودیم . البته گروهی هم هستند که عقیده دارند زبان دوم مثل زبان اول نیست که نیاز به گوش کردن داشته باشه , برای ما نظر همه محترمه ولی مگه میشه چیزی رو نشنید ولی صحبت کرد ؟ اگه این طوریه پس چرا افرادی که ناشنوا هستند در تکلم هم پیشرفتی ندارند ؟

پیشنهاد میکنم این مطبل رو هم ببینید :گوش کردن به موسیقی برای تقویت زبان انگلیسی

لطفا حتما به این نکته توجه کنید که فایل هایی که برای یادگیری زبان به اونها گوش میکنید حتما باید به زبان انگلیسی فصیح باشند و هر گونه لهجه میتونه در یادگیری شما اثر سوء داشته باشه و تلفظ شما رو خراب کنه . توجه به این نگته خیلی مهمه که بتونید فایلهایی رو تشخیص بدید که گوینده ی اون بدون لهجه باشه , ممکنه این کار برای کسی که تازه چند ساله شروع به یادگیری زبان کرده کار ساده ای نباشه , ولی شما میتونید از افراد متخصص تو این زمینه استفاده کنید . اگر هم کسی رو نمیشناسید ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم .

خوشحال میشیم نظراتتون رو بشنویم .

ارادتمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link