داستان کوتاه انگلیسی را به همراه فایل صوتی دانلود کنید .

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
داستان کوتاه انگلیسی

داستان کوتاه انگلیسی

داستان کوتاه انگلیسی , یادگیری زبان انگلیسی , یادگیری یک زبان جدید هیچ وقت یک کار راحت نبوده , مطمئنا تا کنون روشهای متفاوتی را امتحان کردید و نتیجه دلخواه خودتان را نگرفته اید و هر دفعه انگیزه تان را از دست داده اید , از طرفی هم به دلیل نیاز ضروری به یادگیری یک زبان دیگر نمیتوانسته اید آن را کنار بگذارید . اما راه حل چیست ؟ ما راه های متفاوتی را امتحان کردیم و  پی بردیم کدام مسیر راحت تر  و موثر تر است و توانستیم فرمولی ساده و جذاب را طراحی کنیم , فرمولی که هم ساده باشد و هم انگیزه را در یادگیری زبان انگلیسی افزایش دهد .

داستان کوتاه انگلیسی چیست؟خواندن داستان های کوتاه در یادگیری زبان انگلیسی  چه تاثیری دارد ؟

 

داستان کوتاه گونه‌ای از ادبیات داستانی است که نسبت به رمان یا داستان بلند حجم بسیار کم‌تری دارد و نویسنده در آن برشی از زندگی یا حوادث را می‌نویسد درحالی که در داستان بلند یا رمان، نویسنده به جنبه‌های مختلف زندگی یک یا چند شخصیت می‌پردازد و دستش برای استفاده از کلمات باز است. به همین دلیل ایجاز در داستان کوتاه مهم است و نویسنده نباید به موارد حاشیه‌ای بپردازد.

دریافت داستان های کوتاه انگلیسی

داستان کوتاه در حقیقت دنیای خارالعاده ای را پیش روی شما باز می کند، با کمک داستان کوتاه می توانید به سطح جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی برسید. یادگیری با استفاده از مطالعه داستان های کوتاه، روشی آهسته اما بسیار موثر است. خواندن داستان های کوتاه در مدت زمان طولانی باعث شیوایی در زبان انگلیسی می شود.

با خواند مستمر داستانهای کوتاه، می توانید دایره لغات خود را افزایش دهید. همین طور می توان با کاربرد کلمات در جمله نیز آشنا شوید. جملات و اصطلاحات متفاوت را یاد بگیرید. و آنها در مکالمات روزمره خود به کار ببرید.

با خواندن داستان های کوتاه، علاوه بر اینکه می توانید به تقویت زبان انگلیسی بپردازید، ذهن خود را نیز به خواندن عادت می دهید، بدون آنکه فشار زیادی به ذهن وارد شود. اگر روند خواندن داستان را به صورت مستمر ادامه دهید، می توانید کتاب خواند را به عنوان یک عادت پسندیده برای خود قرار دهید، که در بالابردن سطح فرهنگی شما نیز موثر است.

نکته مهم در یادگیری زبان انگلیسی توسط داستانهای کوتاه اینه که این داستانها خسته کننده نیستند و باعث بی میلی و بی رمقی شما نمیشن شما از طرفی دوست دارید بدونید ادامه داستان چه اتفاقی می افته از طرفی هم دارید در ضمیر ناخود آگاهتون زبانتون رو تقویت میکنید . ما در دیپ انگلیش وظیفه خودمون میدونیم تا یادگیری زبان رو به جذاب ترین روش ممکن به کاربران خودمون ارائه بدیم و خدا رو شکر بعد از گذشت چندین سال به روشهای فوق العاده ای در آموزش زبان انگلیسی رسیدیم . میتونید نظرات استفاده کنندگان این مجموعه  داستان رو در لینک زیر هم ببینید

دریافت داستان های کوتاه مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی

حجم یک داستان کوتاه انگلیسی

مبحث این‌که یک داستان کوتاه، چقدر باید باشد، از دیرباز نو نویسنده‌ها را دچار مشکل کرده چرا که هیچ منبعی نیست که با اطمینان به ما بگوید محدودهٔ یک داستان کوتاه، به طور ثابت چقدر است. داستان‌های کوتاهی وجود دارد که به سی یا چهل صفحه می‌رسند و هم‌چنین داستان کوتاه‌هایی هست که داستان برق‌آسا نیستند و خصوصیات یک داستان کوتاه را دارند، اما به سختی به ۲۰۰۰ کلمه می‌رسند. داستان‌های کوتاهی هم وجود دارد که بین این دو هستند و چیزی در حدود ۵۰۰۰ کلمه هستند. با این حساب، داستان‌های کوتاه انواع مختلفی دارند و قالب نوشتاری آن‌ها می‌تواند هم بزرگ و هم کوچک باشد.

البته شایان ذکر است که طول یک داستان کوتاه، به کشور و رسوم و ادبیات آن نیز بستگی دارد. مثلاً در ایالات متحده یک داستان کوتاه می‌تواند بالای ۱۰۰۰۰ کلمه داشته باشد (که آن‌ها را «داستان کوتاه بلند» می‌نامند) در حالی که در بریتانیا متوسط تعداد کلمات داستان‌های کوتاه حدود ۵۰۰۰ کلمه است و در استرالیا دست کم داستان کوتاه بیش از ۳۵۰۰ کلمه دارد. گرچه داستان‌های کوتاهی نیز هستند که تنها چندصد کلمه دارند (که آن‌ها را اغلب «روایت کوچک» می‌نامند)، خوانندگان معاصر داستان کوتاه انتظار دارند که داستان کوتاهی که می‌خوانند حداقل ۱۰۰۰ کلمه را داشته باشد. در کشور ما نیز امروزه، داستان‌های کوتاهی که توسط نویسنده‌ها نگارش می‌یابند، چیزی بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه هستند و بلندتر از آن کم پیدا می‌شود و کوتاه ترش، دارای سبکِ داستان‌های برق‌آسا هستند.

درون‌مایه داستان کوناه انگلیسی

درونمایه یا مضمون دیدگاهی است که از خواندن داستان دریافت می‌شود. درونمایه در داستان کوتاه اهمیت ویژه‌ای دارد. داستان کوتاه باید درونمایه واحدی داشته باشد. درونمایه هماهنگ کننده سایر عناصر داستان است. جمال میرصادقی دربارهٔ تعریف درونمایه می‌نویسد:

درونمایه، مضمون یا تم، فکر اصلی و مسلط هر اثر ادبی است. خط یا رشته‌ای که در خلال اثر کشیده می‌شود و وضعیت و موقعیت‌های داستان را به هم پیوند می‌دهد. به بیانی دیگر، درونمایه را به عنوان فکر و اندیشه حاکمی تعریف کرده‌اند که نویسنده در داستان اعمال می‌کند؛ و به همین جهت است که می‌گویند درونمایه هر اثری جهت فکری و ادراکی نویسنده‌اش را نشان می‌دهد.

تشخیص درونمایه در یک داستان کوتاه پیچیده‌است. نویسندگان غالباً ترجیح می‌دهند که درونمایه را واضح به خواننده تحمیل نکنند و خواننده باید با خواندن داستان درونمایه را درک کند، گاهی اندیشهٔ مسلط بر داستان، در قالب سخنان شخصیت‌های داستان (به ویژه قهرمان-شخصیت اول-) نقل می‌شود. پیرنگ، زاویهی دید، توصیف‌ها، عنوان داستان، لحظات کلیدی و تأکیدهای نمادین معمولاً شواهد خوبی برای یافتن معنای داستان به شمار می‌رود. درونمایه، یکی از عناصر اصلی داستان کوتاه است، اما برخی از داستان‌ها فاقد این عنصر هستند، مانند داستان‌های جنایی و پلیسی یا داستان‌های ترسناک که هدف آنها صرفاً سرگرمی مخاطب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link