آیا از این بهتر میشود پیشرفت در زبان انگلیسی رو تجربه کرد ؟

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
پیشرفت در زبان انگلیسی

پیشرفت در زبان انگلیسی

 

این مطلب برای همه مفید نیست!


پیشرفت در زبان انگلیسی 
,  اگر همیشه آرزو داشتید پیشرفت در زبان انگلیسی تون داشته باشید و به زبان انگلیسی مسلط باشید  و البته اگر الان زمان کافی برای مطالعه دقیق این مطلب رو دارید، ادامه مطلب را بخوانید…

اگر عجله دارید بهتر است این مطلب را نخوانید! چون باید با دقت مطالعه شود.

یک پیشنهاد عالی برایتان دارم. شما در دوره طلایی  « deepenglish.Ir » ثبت‌نام کنید و بقیه را به ما بسپارید!

اگر تا سه روز آینده در سایت ثبت‌نام کنید من قول می‌دهم در پایان دوره، شما راحت و بدون هیچ ترسی میتوانید صحبت کنید و تفاوتتان را با دیگران نشان دهید .

 

چطور چنین چیزی ممکن است؟


شما تا در همین  ماه در این دوره ثبت نام میکنید و دوره رو شروع میکنید , یک دوره جذاب و موثر .   اگر زودتر دوره را شروع کنید مسلما زودتر نتیجه میگیرید و از تخفیف استثنایی ما هم استفاده میکنید. بهترین زمان برای کاشت درخت ۲۰ سال پیش بود . بهترین زمان بعدی همین الانه . فرصت رو از دست ندید.

 

درواقع پیشنهادی که به شما می‌دهم این است:


با شرکت در فروش ویژه شما فقط ۵۳ هزار تومن میپردازید که پول یک کتاب آموزشی زبان است , اما بیش از ۱۰۰ فایل داستان صوتی کوتاه + ویدئو برنامه ریزی و انگیزشی به زبان فارسی  رو  بدست می آورید.

شما با این مبلغ نه تنها میتوانید اسپیکینگ و لیسنینگ خودتون رو تقویت کنید , بلکه میتوانید گرامر و دایره لغات خودتون  رو هم به طور اساسی بهبود بدید .

 

آیا این پیشنهاد عالی نیست؟


پس به این دوره فقط به دید یک آموزش نگاه نکنید. ما به شما آموزش می‌دهیم، ترفندهایی را می‌گوییم که هیچ جایی نخواهید شنید، همچنین این دوره دارای ضمانت اثر بخشی خواهد بود که چنانچه نتیجه ای حاصل نشد تمام وجه به شما بازگردانده بشود .

هیچ اصراری ندارم


به نظرم این پیشنهاد آن‌قدر عالی و بی‌نظیر است که هیچ اصراری نمی‌‌کنم در این دوره شرکت کنید. اگر تا به حال به کلاسهای زبان سری زده باشید  به ارزش این پیشنهاد پی بردید پس دیگر مردد نباشید و زودتر اقدام کنید.

ولی بعدا یک اعتراض را از شما قبول نخواهم کرد. همیشه پس از آنکه دوره‌های ما پر می‌شود یا مهلت فروش ویژه به پایان می‌رسد عده‌ زیادی از دوستان تماس می‌گیرند و می‌خواهند در دوره شرکت کنند یا از امکان فروش ویژه استفاده کنند، در صورتی که قبل از آن فرصت کافی برای اقدام داشتند. من دنبال چنین افرادی نیستم. ترجیح می‌دهم با افراد بسیار عمل‌گرا و مصمم کار کنم چون کار راحت‌تر است و کسب نتیجه تضمینی است.

با این توضیحات لطفا هرچه زودتر تصمیم خودتان را بگیرید، ولی یادتان باشد برای استفاده از این فرصت ویژه زمان زیادی وقت ندارید . میتوانید برای آگاهی بیشتر فایلهای هدیه ما رو دریافت کنید .

برای آشنایی بیشتر با دوره کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link