یادگیری آنلاین زبان انگلیسی برای اونهایی که وقت کافی ندارند .

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی, آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به طور کلی کار سختی است همیشه در آغاز کار با حجم وسیعی از لغات روبه رو هستیم که نمی توانیم همه آنها رابه خاطر بسپاریم لازم هم نیست این کار را انجام دهیم این روش های قدیمی شده اند به اصطلاح سِلف استادی هایی که با حفظ لغت و ترجمه جملات پیش می روند خیلی هم خوب نیستند در عوض متدهای جدیدی وارد بازار شده است که علاوه بر یادگیری آسان تر, جالب هم هستند

یادگیری زبان به طور کلی کار سختی است. همیشه در آغاز کار با حجم وسیعی از لغات روبه رو هستیم که نمی توانیم همه آنها رابه خاطر بسپاریم. لازم هم نیست این کار را انجام دهیم. این روش های قدیمی شده اند. به اصطلاح سِلف‌استادی هایی که با حفظ لغت و ترجمه جملات پیش می روند خیلی هم خوب نیستند. در عوض متدهای جدیدی وارد بازار شده است که علاوه بر یادگیری آسان تر، جالب هم هستند.

از جمله روش های جدید می توان به درس های صوتی یا آنلاین اشاره کرد که برخی وب سایت ها امکان چت با افراد خارجی که زبان مادریشان مثلا انگلیسی یا فرانسه است را مهیا می کنند. در سال های اخیر امکانات ویژه و متنوعی برای یادگیری زباندوم به وجود آمده است، اما آیا همه آنها مفید و کاربردی هستند؟

 

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

باید بدانید تبلیغاتی که ادعا می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید زبان یاد بگیرید و هنگام سفر به راحتی بتوانید همچون یک نیتیو صحبت کنید در واقع دروغی بیش نیستند. به طور مثال، شما در عرض یک ماه که نمی توانید زبان ایتالیایی بیاموزید و به محض ورود به مثلا میلان، خیلی راحت با ایتالیایی ها به زبان خودشان صحبت کنید. یادگیری زبان، زمان می خواهد.

این سیستم ها بیشتر روی لغات و عبارت هایی تاکید دارند که در مکالمات روزمره و ساده استفاده می شوند عبارت هایی که در فرودگاه، هتل یا فروشگاه به شما کمک می کنند تا منظور خود را برسانید و تقاضای خود را بیان کنید.

علاوه بر همه اینها، افرادی که نمی خواهند هزینه کلاس های ترمیک را بدهند، سرویس های آنلاینی وجود دارند که به یادگیری زبان دوم کمک می کنند. به طور مثال می توان به لایو‌موکا (Livemocha) اشاره کرد که بسیار کمک کننده و مفید است. این سایت در کنار همه امکانات خود، اجتماعی نیز از افراد نیتیو (افرادی که زبان مادری آنها زبان مقصد است) دارد که می توانند اشتباهات کاربر را برطرف و به او کمک کنند تا یادگیری صحیحی داشته باشد. اما لایو‌موکا نیز بر سیستم قدیمی آموزش زبان استوار است: ابتدا گرامر آموزش می دهد، سپس مکالمه دو نفر مثلا در مورد قهوه را نشان می دهد، سپس لغت های مکالمه را استخراج و آموزش می دهد و در آخر نیز تستی برای یادگیری لغات برگزار می کند.

این آموزش ها بد نیستند اما حقیقت این است که هنگام مواجهه با شرایط واقعی تقریبا بیشتر درس هایی که از این سیستم آموخته اید را فراموش خواهید کرد. یا آنها مسایل کاملا ملموس را به کاربر آموزش نمی دهند.

شاید انجام بازی های کامپیوتری مرتبط با زبان یا چت کردن با خارجی هایی که حوصله آموزش زبان دارند بتواند بیشتر به یادگیری زبان کمک کند.

از همه این حرف ها این طور نتیجه گیری می کنیم که سرویس های آموزش زبان خوب هستند اما کامل نیستند. آنها به شما آجر می دهند اما خانه ای برایتان نمی سازند. اما به هر حال گزینه های خوبی هستند که می توانید از آنها بهره بگیرید.

به همین منظور،برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی چند سرویس خوب و ارزشمند را معرفی کرده ایم که نتیجه خوبی دارند.

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

 

● BBC Languages

سرویس آنلاین رایگانیادگیری آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین که بیش از ۴۰ زبان دنیا را تحت پوشش دارد. این سرویس بیشتر روی  یادگیری پایه تاکید دارد و خیلی شما را حرفه ای نمی کند.

 

نشانی این سرویس: bbc.com/languages

● Livemocha

سرویس آنلاینی که اجتماعی از افرادی است که زبان مادری آنها زبان مقصد موردنظر شما است. در این سایت می توانید از طریق چت تصویری یا نوشتاری، زبان را بیاموزید. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری مهارت های زبانی در حوزه مکالمه، لایو‌موکا است.

نشانی این سرویس: livemocha.com از دو دلار آمریکا.

● Living Language

در این سایت کلاس های آنلاین آموزش گرامر برپا است. بهترین ویژگی این وب سایت، اپلیکیشن موبایل است که برای کاربرانی که بیشتر مواقع بیرون از خانه هستند، درس، بازی و فلاش کارت دارد.

نشانی این سرویس: livinglanguage.com از ۹۹ دلار آمریکا.

● Michel Thomas Method

این سیستم بر آموزش های صوتی و پرسش و پاسخ استوار است و بیشتر مکالمات ابتدایی و پایه را دارد.

نشانی این سرویس: michelthomas.com از ۱۰۸ دلار آمریکا

● Pimsleur

این سرویس بر پایه آموزش های صوتی است و بیشتر بر حافظه طولانی مدت کاربر تاکید دارد. با اینکه این سرویس روی یادگیری کلمات ندارد اصرار چندانی ندارد، اما کاربران باید تا انتهای درس ۳۰ مکالمات پایه خود را به خوبی یادبگیرند.

نشانی این سرویس: pimsleur.com از ۱۲۰ دلار آمریکا

● Rocket Languages

این سایت، درس های صوتی آنلاینی دارد که لغات و عبارت های موقعیتی را به کاربر آموزش می دهد. این سایت برای یادگیری فوری کلمات پیش از سفر به کشور بیگانه بسیار مناسب است.

نشانی این سرویس: rocketlanguages.com از ۹۹ دلار آمریکا

● Rosetta Stone

برنامه های درک مفهومی این سرویس مغز کاربر را از همه جهات به کار می اندازد. بعلاوه درس های پایه آموزش زبان، نرم افزار Totale نیز امکانات ویژه ای به کاربر ارائه می دهد. اگر در طول استفاده از Rosetta Stone پیشرفت خاصی در یادگیری زبان نداشتید مطمئن باشید خودتان کاری را اشتباه انجام می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link