شش راه غیر معمول برای بهبود اعتماد به نفستان هنگام انگلیسی صحبت کردن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
اعتماد به نفستان هنگام انگلیسی صحبت کردن

شش راه غیر معمول برای بهبود اعتماد به نفستان هنگام انگلیسی صحبت کردن

اعتماد به نفس موضوع جالبی است. به نظر می رسد برخی افراد حتی اگر الزاما در چیزی بهترین هم نباشند، به طور طبیعی دارای اعتماد به نفس هستند. ولی برای بقیه ی ما چیزی است که باید در طول زمان بهبود ببخشیم. به هر جهت میانبر هایی برای این کار وجود دارد. در پایین شش روش غیر معمول برای افزایش سریع اعتماد به نفستان هنگام انگلیسی صحبت کردن ذکر شده است.

 

۱نفس بکشید

موردی که هنگام دستپاچگی سخت می شود. اطمینان از اینکه اکسیژن کافی در خونتان دارید برای اعتماد به نفس و خوب حرف زدن یک زبان ضروری است. قبل از شروع به صحبت نفسی عمیق بکشید تا به خودتان برای فکر کردن زمان داده باشید و احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

۲سرعتتان را کم کنید

تعداد بسیاری از سخنرانان عمومی در زبان انگلیسی به آرامی صحبت می کنند. صحبت کردن با سرعت کمتر باعث می شود که مطمئن تر و قابل اعتماد تر به نظر برسید و هم چنین بر احساستان تاثیر می گذارد. علاوه بر دادن اعتماد به نفس، مقداری زمان هم به شما می دهد که راجع به چیزی که می خواهید بگویید فکر کنید.

۳لبخند بزنید

مطالعاتی انجام شده که نشان می دهد لبخند زدن تاثیر مثبتی بر خُلق مردم دارد و باعث می شود که احساس شادی و آرامش کنند حتی اگر تغییر دیگری در وضعیتشان پیش نیامده باشد. هنگام انگلیسی صحبت کردن، از این مورد به نفع خودتان استفاده کنید تا حس شادی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

۴اشتباه کردن را تمرین کنید

یکی از بزرگترین موانع برای استفاده از قواعد گرامری و لغات جدید، ترس از اشتباه کردن است. اگرچه اشتباهات بخشی طبیعی و مهم از فرایند یادگیری هستند، اشتباه کردن می تواند به راحتی باعث شود حس شرمساری و یا نا راحتی پیدا کنید. پس برای مقابله با این ترس، خودتان را در شرایطی قرار دهید که می دانید اشتباه می کنید. مثلا وارد یک فروشگاه ابزارآلات شوید و بپرسید آیا غذا می فروشند یا نه. کار سختی است اما اینکه بفهمید مردم معمولا در چنین مواقعی رفتاری دوستانه و مودبانه دارند (حتی وقتی اشتباهی آشکار می کنید)، تشخیص مهمی است.

۵موفقیت را تجسم کنید

این ترفندی است که ورزشکاران برتر استفاده می کنند. قبل از اینکه شروع به صحبت به زبان انگلیسی کنید، خودتان را در حالی که واضح و روان صحبت می کنید تصور کنید. با تجسم بهترین نتیجه ی ممکن، احساس اعتماد به نفس می کنید و می دانید که هدفتان چیست.

۶به خودتان تبریک بگویید

مطمئن شوید که به نقاط قوت خود توجه می کنید. فهرستی از کار هایی که می توانید به خوبی در زبان انگلیسی انجام دهید تهیه کنید و آن را به روز نگه دارید. وقتی به فهرست کار هایی که در آن ها عالی هستید نگاه می اندازید، باعث می شود احساس اعتماد به نفس بیشتری کنید.

الان حس اعتماد به نفس دارید؟ سعی کنید یکی از این تکنیک ها را امروز انجام دهید و ببینید چقدر به شما حس اعتماد به نفس می دهد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link