زمان را در اختیار بگیریم :)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
time

این که زمان یک سرمایست و دیگه با هیچ چیز جبران نمیشه , برای همه واضحه . همه بزرگان از ابتدا به دنبال مدیریت و استفاده درست از این سرمایه هستند که اگه استفاده نکنید هدر میره و ما فقط میتونیم به گذر اون نگاه کنیم و هیچ کاری از ما برنمیاد .حالا باید از این زمان استفاده کرد , چون اگه استفاده نکنید اونو از دست میدید .

برای شروع هیچ وقت دیر نیست , باید به یاد داشته باشیم که شروع کردن از هر چیزی مهمتره . اگه زندگی بزرگان رو نگاه کنیم میبینیم که همه شروع کردند . مهم نیست چی , مهم نیست کجا , فقط یادتون باشه که باید شروع کرد . شاید از یه جای خیلی پایین , مطمئن باشید این که بشینید و دست روی دست بگذارید هیچ چیز رو درست نمیکنه . تا کی میشه از دست روزگار شکایت کرد , وقتش نرسیده که شما سوار روزگار بشید و از اون استفاده کنید .

یاد یه ضرب المثل چینی افتادم که میگه " بهترین زمان کاشت درخت ۲۰ سال پیش بود , بهترین زمان بعدی همین الانه "

وقتی صحبت از صرفه جویی میشه , به معنی این نیست که ما یک کار رو نصفه و نیمه انجام بدیم , یا اینکه زود به نتیجه برسیم , درسته مهم اینه که از این زمان بهترین استفاده رو بکنیم . مثلا اگه قراره یک کتاب بخونیم و میشه این کتاب رو یک هفته ای تموم کرد ما بیشتر زمان صرف کنیم . یکی از بهترین مصداق های صرفه جویی استفاده از تجربیات سایرین هست .

ین که قرار باشه ما از ابتدا چرخ رو اختراع کنیم, اصلا منطقی نیست . چرخ اختراع شده که ما از اون استفاده کنیم و یه چیز جدید بسازیم و یکی دیگه از چیزی که ما ساختیم استفاده کنه و یه چیز جدید دیگه . حالا اگه ما قرار بود از اول به چرخ فک کنیم , همه آدما تا آخرین نفر باید به چرخ فکر میکردند و الانم نوبت ما بود که به چرخ فکر کنیم .

این که ما بتونیم به زبان های دیگه صحبت کنیم برای همه عالیه . همه دوست دارند که از تجربیات دیگران تو این راه استفاده کنند و راحتتر این راه رو طی کنند . حالا فکر کن بتونی از راه حل دیگران یه جوری استفاده کنی که زمان های از دست رفته رو صرف کار های مفید کنی . عالی میشه درسته . پیشنهاد ما برای اونایی که میخوان بهتر باشند , میخوان با بقیه فرق داشته باشند دانلود کتاب رایگان فرمول طلاییه یادگیری زبان هست .

2 Comments:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link