برای یادگیری زبان انگلیسی چه مدت زمانی نیاز است ؟

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
یادگیری زبان انگلیسی چه مدت زمانی

برای یادگیری زبان انگلیسی چه مدت زمانی نیاز است ؟

 

چه مدت زمانی طول می کشد تا زبان انگلیسی را یاد بگیریم ؟ وقتی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی صحبت می کنیم ، این سوال مکرر به فکر خطور می کند . حقیقت این است که جواب دقیقی برای این سوال نمی توان یافت . این موضوع می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد . توصیه من به شما این است که شروع کنید . اصلا نگران این نباشید که از کجا شروع می کنید و وقتی را که الان اختصاص می دهید کم است . نگران روش آموزشی هم نباشید . فقط شروع کنید به یاد گرفتن ، خواندن ، شنیدن و برقراری ارتباط با این و آن . اولین قدم را بردارید همه چیز رفته رفته درست می شود . من خودم به شخصه خیلی از کارهای موفقیت آمیزی که در زندگی انجام دادم ، برنامه ریزی خاصی پشت سر آن نبوده است . فقط قدم در راه گذاشتم و سعی کردم که با تلاش خود به هدف خودم برسم .
اگر تصمیمی جدی برای یادگیری زبان انگلیسی گرفته اید ، بهتر است که همین الان با همه آن را در میان بگذارید . در شبکه اجتماعی به همه بگویید . به دوستان و آشنایان هم بگویید . اگر این کار را بکنید ، حس می کنید که واقعا باید شروع کنید و انگیزه شما بیشتر و بیشتر می شود . تغییر در روش آموزش زبان انگلیسی هم بسیار مهم است . برای همین هست که هیچ روش آموزش بهینه مطلقی وجود ندارد . هر روشی که امتحان کردید و برای شما خسته کننده بود ، آن را تغییر بدهید و بروید سراغ روشهای دیگر .
از نظر من ، تسلط به زبان انگلیسی در کوتاه مدت ، تنها زمانی مقدور است که ساک خودتان را جمع کرده و به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید . یا اینکه دل از همه چیز بکنید و از ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۱۰ الی ۱۵ ساعت آن را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید . این موقعیت ها را اصطلاحا غوطه ور شدن می نامند . هیچ کس نمی تواند قدرت بالای یادگیری زبان انگلیسی ، با قرار گرفتن در این موقعیت ها را انکار کند .
من نمی خواهم به شما دروغ بگویم که رسیدن به حد تسلط در زبان انگلیسی در مدت سه ماه شدنی است . زیرا اگر شما این چنین انتظاراتی را از تلاش خود برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید ؛ وقتی که این زمان بیشتر طول بکشد ، بسیار ناامید می شوید . اگر بخواهیم واقع گرا باشیم ، رسیدن به تسلط در زبان انگلیسی ، در حالت عادی چندین سال ممکن است به طول بینجامد .

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی باید چه کار کنیم ؟


انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است . اگر علاقه ای به یادگیری زبان انگلیسی نداشته باشید هیچ چیزی به شما اضافه نمی گردد حتی اگر سالهای متمادی در حال خواندن زبان انگلیسی باشید . گذر زمان هم برای یادگیری زبان انگلیسی الزامی است . ذهن شما برای تحلیل زبان انگلیسی و خو گرفتن با عادت های جدید به زمان نیاز دارد . برای یادگیری زبان انگلیسی قدری صبور باشید . بگذارید این طور به شما بگویم ، اگر دو نفر در حال یادگیری زبان انگلیسی باشند ، اولی به مدت سه سال روزی یک ساعت و دومی به مدت سه ماه روزی دوازده ساعت زبان انگلیسی بخواند ، پیشرفتی که نفر اول در یادگیری زبان انگلیسی داشته است پس از سال سوم بسیار بیشتر از پیشرفت نفر دوم خواهد بود .
اما خبر خوش برای تازه کارها این است که شما پیشرفت قابل ملاحظه ای را در مراحل آغازین یادگیری زبان انگلیسی مشاهده می کنید . این خود می تواند انگیزه شما را برای ادامه یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند . شما تعیین می کنید که مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی چه قدر است . بزرگترین عامل در سرعت یادگیری زبان انگلیسی خودتان هستید . به هر حال می شود که یک یا دو ماه با شدت بسیار زیادی زبان انگلیسی بخوانید . از آزمون آیلتس یا تافل سربلند بیرون بیایید . اما آیا هدف از یادگیری زبان انگلیسی تنها در موفقیت در امتحانات خلاصه می شود . به نظرم به جای اینکه خودتان را در این شرایط قرار دهید هر چه زودتر یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید . زیرا هر چه زودتر این کار را شروع کنید ، زودتر به زبان انگلیسی مسلط می شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

هفت روز , هفت داستان واقعی 
 هدیه ویژه برای شما  لیسنینگ با داستانهای واقعی
برای دریافت هدیه موبایل خودت رو وارد کن
دریافت هدیه لیسنینگ
close-link